Lediga jobb Hero AB i Uppsala

Se alla lediga jobb från Hero AB i Uppsala. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Uppsala som finns inom det yrket.

Redovisningsekonom

Ansök    Jun 5    Hero AB    Redovisningsekonom
Biometria är en medlemsägd och central aktör inom svensk skogsnäring. Vi mäter det virke som flödar mellan skog och industri och som opartisk säkerställer vi att Sveriges skogsägare är trygga i sina virkesaffärer. Uppdraget är att stödja och utveckla virkeshandel, logistik och produktion på virkesmarknaden. Biometria erbjuder även tjänster för digitalisering och automatisering av virkesflödet och virkesaffärer, och vi har ett långsiktigt samarbete med fors... Visa mer
Biometria är en medlemsägd och central aktör inom svensk skogsnäring. Vi mäter det virke som flödar mellan skog och industri och som opartisk säkerställer vi att Sveriges skogsägare är trygga i sina virkesaffärer. Uppdraget är att stödja och utveckla virkeshandel, logistik och produktion på virkesmarknaden. Biometria erbjuder även tjänster för digitalisering och automatisering av virkesflödet och virkesaffärer, och vi har ett långsiktigt samarbete med forskningsinstitut och universitet. Genom vårt arbete verkar vi som ett informationsnav inom skogsnäringen och erbjuder en plattform med standardiserad och kvalitetssäkrad information som vi själva och andra aktörer kan bygga nya moderna tjänster på.
Totalt är vi 850 anställda med verksamhet i hela Sverige, vårt huvudkontor ligger i Uppsala.
Till Biometria tillsätter vi nu en redovisningsekonom.
Om rollen
I rollen som redovisningsekonom kommer du att vara del av ett härligt och engagerat ekonomiteam. Du kommer att arbeta operativt med redovisning från ax till limpa, innefattande löpande bokföring, momsredovisning, avstämningar samt vara delaktig i bokslut.
Det är en bred roll med flertalet olika kontaktytor inom såväl som utanför organisationen.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Hantera inkomna fakturafrågor från våra kunder
Löpande bokföring
Avstämningar
Momsdeklarationer
Delaktig vid bokslut
Delta i förbättringsarbete

Profil
Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi och några års arbetslivserfarenhet från rollen som redovisningsekonom. Du är trygg med att arbeta brett med redovisning från ax till limpa samt har erfarenhet av att arbeta mot stora flöden sedan tidigare. Kanske sitter du idag på redovisningsbyrå där du hanterar ett flertal kunder och nu vill ta steget att arbeta inhouse.
Du är van vid att arbeta i Excel och har du dessutom erfarenhet av Dynamics Finance & Operations är detta meriterande, men inget krav. Du får gärna ha ett systemintresse och bidra med egna tankar och idéer med syfte att förbättra och effektivisera arbetssätt.
Vi ser gärna att du trivs som bäst i en prestigelös miljö och beskriver dig själv som en teamplayer. Vidare är du kommunikativ till ditt sätt och har lätt för att skapa goda relationer med kollegor.
Om rekryteringsprocessen
I denna rekryteringsprocess samarbetar Biometria med konsult- och rekryteringsföretaget Hero. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero, med goda möjligheter att bli överrekryterad av Biometria.
Har du frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen är du välkommen att kontakta Cecilia Enfors, 0723 023 659/[email protected] eller Rebecka Hillerström, 0733 015 323/[email protected]. Visa mindre

Distriktsansvarig Säljare till Avarn Security

Ansök    Okt 20    Hero AB    Utesäljare
Om Avarn Security Vill du vara med och utvecklas med Avarn Security på den svenska marknaden? Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören som bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle. Deras värdeord - ansvar, omtanke och samarbete - ligger till grund för bolagets arbete och hjälper dem i visionen ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”. Du kommer att jobba i ett företag med ett mycket välkänt varumärke och en stark produktportföl... Visa mer
Om Avarn Security

Vill du vara med och utvecklas med Avarn Security på den svenska marknaden? Avarn Security är den kompletta säkerhetsaktören som bidrar dygnet runt, året runt till ett tryggare samhälle. Deras värdeord - ansvar, omtanke och samarbete - ligger till grund för bolagets arbete och hjälper dem i visionen ”säkerhet och ansvarstagande i världsklass”.

Du kommer att jobba i ett företag med ett mycket välkänt varumärke och en stark produktportfölj i en spännande och växande bransch. Rollen innebär stort eget ansvar och möjligheter till personlig utveckling.

Om rollen

Vi söker en förtroendeingivande, orädd, driven och självgående distriktansvarig säljare för att bearbeta nya företagskunder i Stockholm alternativt Västerås, Eskilstuna eller Uppsala. I rollen som distriktsäljare hos Avarn är ditt huvudsakliga ansvar att bearbeta nya kunder inom SMB-segmentet, där bolaget levererar trådlösa säkerhetssystem. Du genomför självständigt hela säljprocessen från besök till signerat avtal.

Du kommer att sälja färdigpaketerade trådlösa säkerhetssystem till konkurrenskraftiga priser och rapportera direkt till Avarns försäljningschef. Du kommer att få jobba i ett företag med ett mycket välkänt varumärke och en stark produktportfölj i en spännande, växande bransch. Rollen innebär stort eget ansvar och planering.

Avarn erbjuder marknadsmässiga villkor, förmånsbil och en ordentlig introduktion. Det finns goda möjligheter att växa inom företaget.

Om dig

För att passa in i rollen som distriktansvarig säljare hos Avarn Security bör du ha tidigare erfarenhet av försäljning och bearbetning av nya kunder. Det är viktigt att du har ett stort eget driv och förmågan att arbeta självständigt. Ett strukturerat arbetssätt med fokus på resultat och kvalitet är avgörande för framgång i denna roll. Du bör vara förtroendeingivande och ha förmågan att skapa starka relationer med såväl kunder som kollegor.

Det är också viktigt att du kan kommunicera flytande i svenska både i tal och skrift. Sist men inte minst, ett B-körkort är en nödvändighet för att kunna utföra arbetsuppgifterna på ett effektivt sätt.

Varför Avarn Security?

På Avarn Security kan du förvänta dig en inspirerande arbetsmiljö med trevliga och kompetenta kollegor. Bolaget erbjuder även tjänstepension och ett friskvårdsbidrag. Arbetsdagarna är förlagda till dagtid inom tidsramen 08:00-16:30.

I och med att du primärt utgår från ditt distrikt i denna roll så kan denna roll passa dig som vill utgå ifrån antingen Stockholm, Västerås, Uppsala eller Eskilstuna.

Detta är en heltidstjänst med en konkurrenskraftig lön och möjlighet till provision. Dessutom ingår en förmånsbil med bensinkort och tvättabonnemang i dina förmåner. För att säkerställa din framgång får du en omfattande introduktion som ger dig goda förutsättningar att nå dina framtida mål.

Hur söker du?

Detta är en rekrytering där du blir anställd direkt hos vår kund Avarn Security. Vi önskar att du kan börja så snart som möjligt med hänsyn till din uppsägningstid. Utbildning kommer att ges på bolagets huvudkontor i Stockholm. För denna roll tillämpas bakgrundskontroller innan kontraktsskrivning.

Är du intresserad och har läst så här långt? Då kanske vi är rätt för varandra! Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Christoffer Sperring på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten! Visa mindre

Innesäljare till Loomis Sverige AB

Ansök    Okt 7    Hero AB    Telefonförsäljare
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare! Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker! Om kunden Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är... Visa mer
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare!

Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker!

Om kunden

Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.

Om tjänsten

Som innesäljare har du fokus på den potentiella och existerande kundbasen, du har ett naturligt säljdriv och brinner för att hitta lösningar som ger bra service för kunden. Du introducerar kunden till bolagets produkter och dess helhetslösningar.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Utgående samtal mot nya och befintliga kunder
- Förstå affären och kundens behov därav skapa merförsäljning
- Bygga relationer med kunder genom professionellt och engagerad kommunikation
- Nykundsbearbetning


Som person är du

För att lyckas i rollen som innesäljare är du en driven person som är tävlingsinriktad, kommunikativ, brinner för försäljning och är förändringsbenägen. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning med B2B bearbetning. Kanske har du arbetat i en kundtjänst eller kundsupport kombinerat med sälj. Du är van att arbeta effektivt på ett strukturerat sätt, du tycker om att arbeta under högt tempo, ser möjligheter, är affärsmässig och utmaningar är något som driver dig.

Vi lägger stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är målinriktad, initiativ- och ansvarstagande.

Du ska

- Tala och skriva flytande på svenska
- Gymnasial bakgrund
- Besitter goda IT kunskaper
- Har erfarenhet av att arbeta via telefon


Meriterande

Det är starkt meriterande om du tidigare har erfarenhet av försäljning, kundsupport och B2B bearbetning. Vi ser gärna att du har arbetserfarenhet från försäljning av betallösningar sedan tidigare och har ett tekniskt intresse. Arbetat i systemet Salesforce och har goda kunskaper i engelska.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 08,00-16,30, med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten. Visa mindre

Innesäljare till Loomis Sverige AB

Ansök    Okt 8    Hero AB    Telefonförsäljare
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare! Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker! Om kunden Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är... Visa mer
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare!

Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker!

Om kunden

Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.

Om tjänsten

Som innesäljare har du fokus på den potentiella och existerande kundbasen, du har ett naturligt säljdriv och brinner för att hitta lösningar som ger bra service för kunden. Du introducerar kunden till bolagets produkter och dess helhetslösningar.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Utgående samtal mot nya och befintliga kunder
- Förstå affären och kundens behov därav skapa merförsäljning
- Bygga relationer med kunder genom professionellt och engagerad kommunikation
- Nykundsbearbetning


Som person är du

För att lyckas i rollen som innesäljare är du en driven person som är tävlingsinriktad, kommunikativ, brinner för försäljning och är förändringsbenägen. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning med B2B bearbetning. Kanske har du arbetat i en kundtjänst eller kundsupport kombinerat med sälj. Du är van att arbeta effektivt på ett strukturerat sätt, du tycker om att arbeta under högt tempo, ser möjligheter, är affärsmässig och utmaningar är något som driver dig.

Vi lägger stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är målinriktad, initiativ- och ansvarstagande.

Du ska

- Tala och skriva flytande på svenska
- Gymnasial bakgrund
- Besitter goda IT kunskaper
- Har erfarenhet av att arbeta via telefon


Meriterande

Det är starkt meriterande om du tidigare har erfarenhet av försäljning, kundsupport och B2B bearbetning. Vi ser gärna att du har arbetserfarenhet från försäljning av betallösningar sedan tidigare och har ett tekniskt intresse. Arbetat i systemet Salesforce och har goda kunskaper i engelska.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 08,00-16,30, med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten. Visa mindre

Innesäljare till Loomis Sverige AB

Ansök    Okt 11    Hero AB    Telefonförsäljare
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare! Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker! Om kunden Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är... Visa mer
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare!

Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker!

Om kunden

Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.

Om tjänsten

Som innesäljare har du fokus på den potentiella och existerande kundbasen, du har ett naturligt säljdriv och brinner för att hitta lösningar som ger bra service för kunden. Du introducerar kunden till bolagets produkter och dess helhetslösningar.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Utgående samtal mot nya och befintliga kunder
- Förstå affären och kundens behov därav skapa merförsäljning
- Bygga relationer med kunder genom professionellt och engagerad kommunikation
- Nykundsbearbetning


Som person är du

För att lyckas i rollen som innesäljare är du en driven person som är tävlingsinriktad, kommunikativ, brinner för försäljning och är förändringsbenägen. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning med B2B bearbetning. Kanske har du arbetat i en kundtjänst eller kundsupport kombinerat med sälj. Du är van att arbeta effektivt på ett strukturerat sätt, du tycker om att arbeta under högt tempo, ser möjligheter, är affärsmässig och utmaningar är något som driver dig.

Vi lägger stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är målinriktad, initiativ- och ansvarstagande.

Du ska

- Tala och skriva flytande på svenska
- Gymnasial bakgrund
- Besitter goda IT kunskaper
- Har erfarenhet av att arbeta via telefon


Meriterande

Det är starkt meriterande om du tidigare har erfarenhet av försäljning, kundsupport och B2B bearbetning. Vi ser gärna att du har arbetserfarenhet från försäljning av betallösningar sedan tidigare och har ett tekniskt intresse. Arbetat i systemet Salesforce och har goda kunskaper i engelska.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 08,00-16,30, med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten. Visa mindre

Innesäljare till Loomis Sverige AB

Ansök    Okt 6    Hero AB    Telefonförsäljare
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare! Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker! Om kunden Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är... Visa mer
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare!

Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker!

Om kunden

Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.

Om tjänsten

Som innesäljare har du fokus på den potentiella och existerande kundbasen, du har ett naturligt säljdriv och brinner för att hitta lösningar som ger bra service för kunden. Du introducerar kunden till bolagets produkter och dess helhetslösningar.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Utgående samtal mot nya och befintliga kunder
- Förstå affären och kundens behov därav skapa merförsäljning
- Bygga relationer med kunder genom professionellt och engagerad kommunikation
- Nykundsbearbetning


Som person är du

För att lyckas i rollen som innesäljare är du en driven person som är tävlingsinriktad, kommunikativ, brinner för försäljning och är förändringsbenägen. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning med B2B bearbetning. Kanske har du arbetat i en kundtjänst eller kundsupport kombinerat med sälj. Du är van att arbeta effektivt på ett strukturerat sätt, du tycker om att arbeta under högt tempo, ser möjligheter, är affärsmässig och utmaningar är något som driver dig.

Vi lägger stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är målinriktad, initiativ- och ansvarstagande.

Du ska

- Tala och skriva flytande på svenska
- Gymnasial bakgrund
- Besitter goda IT kunskaper
- Har erfarenhet av att arbeta via telefon


Meriterande

Det är starkt meriterande om du tidigare har erfarenhet av försäljning, kundsupport och B2B bearbetning. Vi ser gärna att du har arbetserfarenhet från försäljning av betallösningar sedan tidigare och har ett tekniskt intresse. Arbetat i systemet Salesforce och har goda kunskaper i engelska.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 08,00-16,30, med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten. Visa mindre

Innesäljare till Loomis Sverige AB

Ansök    Okt 3    Hero AB    Telefonförsäljare
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare! Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker! Om kunden Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är... Visa mer
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare!

Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker!

Om kunden

Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.

Om tjänsten

Som innesäljare har du fokus på den potentiella och existerande kundbasen, du har ett naturligt säljdriv och brinner för att hitta lösningar som ger bra service för kunden. Du introducerar kunden till bolagets produkter och dess helhetslösningar.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Utgående samtal mot nya och befintliga kunder
- Förstå affären och kundens behov därav skapa merförsäljning
- Bygga relationer med kunder genom professionellt och engagerad kommunikation
- Nykundsbearbetning


Som person är du

För att lyckas i rollen som innesäljare är du en driven person som är tävlingsinriktad, kommunikativ, brinner för försäljning och är förändringsbenägen. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning med B2B bearbetning. Kanske har du arbetat i en kundtjänst eller kundsupport kombinerat med sälj. Du är van att arbeta effektivt på ett strukturerat sätt, du tycker om att arbeta under högt tempo, ser möjligheter, är affärsmässig och utmaningar är något som driver dig.

Vi lägger stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är målinriktad, initiativ- och ansvarstagande.

Du ska

- Tala och skriva flytande på svenska
- Gymnasial bakgrund
- Besitter goda IT kunskaper
- Har erfarenhet av att arbeta via telefon


Meriterande

Det är starkt meriterande om du tidigare har erfarenhet av försäljning, kundsupport och B2B bearbetning. Vi ser gärna att du har arbetserfarenhet från försäljning av betallösningar sedan tidigare och har ett tekniskt intresse. Arbetat i systemet Salesforce och har goda kunskaper i engelska.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 08,00-16,30, med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten. Visa mindre

Innesäljare till Loomis Sverige AB

Ansök    Okt 1    Hero AB    Telefonförsäljare
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare! Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker! Om kunden Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är... Visa mer
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare!

Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker!

Om kunden

Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.

Om tjänsten

Som innesäljare har du fokus på den potentiella och existerande kundbasen, du har ett naturligt säljdriv och brinner för att hitta lösningar som ger bra service för kunden. Du introducerar kunden till bolagets produkter och dess helhetslösningar.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Utgående samtal mot nya och befintliga kunder
- Förstå affären och kundens behov därav skapa merförsäljning
- Bygga relationer med kunder genom professionellt och engagerad kommunikation
- Nykundsbearbetning


Som person är du

För att lyckas i rollen som innesäljare är du en driven person som är tävlingsinriktad, kommunikativ, brinner för försäljning och är förändringsbenägen. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning med B2B bearbetning. Kanske har du arbetat i en kundtjänst eller kundsupport kombinerat med sälj. Du är van att arbeta effektivt på ett strukturerat sätt, du tycker om att arbeta under högt tempo, ser möjligheter, är affärsmässig och utmaningar är något som driver dig.

Vi lägger stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är målinriktad, initiativ- och ansvarstagande.

Du ska

- Tala och skriva flytande på svenska
- Gymnasial bakgrund
- Besitter goda IT kunskaper
- Har erfarenhet av att arbeta via telefon


Meriterande

Det är starkt meriterande om du tidigare har erfarenhet av försäljning, kundsupport och B2B bearbetning. Vi ser gärna att du har arbetserfarenhet från försäljning av betallösningar sedan tidigare och har ett tekniskt intresse. Arbetat i systemet Salesforce och har goda kunskaper i engelska.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 08,00-16,30, med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten. Visa mindre

Innesäljare till Loomis Sverige AB

Ansök    Sep 13    Hero AB    Telefonförsäljare
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare! Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker! Om kunden Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är... Visa mer
Loomis Sverige AB behöver förstärka sitt team inom Loomis-PAY med en driven och målfokuserad innesäljare!

Du har tidigare arbetat med försäljning, har erfarenhet av B2B bearbetning och ser telefonen som ditt främsta arbetsverktyg. Du är en person som ser värdet av affärsmässiga relationer och är en resultatfokuserad teamplayer. Då är det dig vi söker!

Om kunden

Loomis Sverige AB är marknadsledande inom värdehantering i Sverige. Basen i vår verksamhet är att på ett tryggt, säkert, pålitligt och effektivt sätt hantera kontanter och värdeföremål som finns i samhället. Loomis har även klivit in på den digitala betalmarknaden. Vi erbjuder en allt-i-ett-lösning med både kassasystem och betalningar som hjälper handlare, restauranger och butiker att driva och växa sina företag genom en och samma leverantör. Vi är 700 medarbetare och finns på 12 orter runt om i landet. Loomis är en arbetsplats som eftersträvar mångfald.

Om tjänsten

Som innesäljare har du fokus på den potentiella och existerande kundbasen, du har ett naturligt säljdriv och brinner för att hitta lösningar som ger bra service för kunden. Du introducerar kunden till bolagets produkter och dess helhetslösningar.

Dina primära arbetsuppgifter innefattar

- Utgående samtal mot nya och befintliga kunder
- Förstå affären och kundens behov därav skapa merförsäljning
- Bygga relationer med kunder genom professionellt och engagerad kommunikation
- Nykundsbearbetning


Som person är du

För att lyckas i rollen som innesäljare är du en driven person som är tävlingsinriktad, kommunikativ, brinner för försäljning och är förändringsbenägen. Det är meriterande om du har erfarenhet från försäljning med B2B bearbetning. Kanske har du arbetat i en kundtjänst eller kundsupport kombinerat med sälj. Du är van att arbeta effektivt på ett strukturerat sätt, du tycker om att arbeta under högt tempo, ser möjligheter, är affärsmässig och utmaningar är något som driver dig.

Vi lägger stor vikt läggs vid personliga egenskaper som att du är målinriktad, initiativ- och ansvarstagande.

Du ska

- Tala och skriva flytande på svenska
- Gymnasial bakgrund
- Besitter goda IT kunskaper
- Har erfarenhet av att arbeta via telefon


Meriterande

Det är starkt meriterande om du tidigare har erfarenhet av försäljning, kundsupport och B2B bearbetning. Vi ser gärna att du har arbetserfarenhet från försäljning av betallösningar sedan tidigare och har ett tekniskt intresse. Arbetat i systemet Salesforce och har goda kunskaper i engelska.

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är måndag till fredag, 08,00-16,30, med start omgående. Detta är initialt ett konsultuppdrag där du blir anställd av Hero med mycket goda chanser att bli överrekryterad till vår kund efter 6 månader. Loomis Sverige är stationerade centralt i Rotebro med goda kommunikationsmöjligheter.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på [email protected].

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten. Visa mindre