Lediga jobb Telia Sverige AB i Uppsala

Se alla lediga jobb från Telia Sverige AB i Uppsala. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Uppsala som finns inom det yrket.

Säljare i Telias Butik i Gränbycentrum

Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätta rollen för dig! Som säljare i Telias Butik i Gränbycentrum är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet ... Visa mer
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätta rollen för dig! Som säljare i Telias Butik i Gränbycentrum är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på 8 st. I teamet finns också jag Ali Bouraoui, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Jag brinner för försäljning och att driva vinnande team och där vi alltid vill vara den bästa bland Sveriges 60 butiker.
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en behovsanställning. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och främst helger och kvällar, du ska helst kunna jobba 3 av 4 helger men även en del dagtid om möjlighet och intresse finns men där vårt behov är störst på helger.
Vi använder oss även en del av utringande verksamhetför att vårda och förflytta våra befintliga kunder till ny teknik.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
Timlön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.



Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Du har tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller motsvarande utbildning. Det vi ser som ett krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.



Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriternade, men inget krav.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på:
[email protected] eller 010-4574001 alternativt min vice butikschef via [email protected] eller 010-4574008
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2022-02-28
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Front End-utvecklare Telia ACE Online Channels

Ansök    Mar 8    Telia Sverige AB    Frontend-utvecklare
Vill du vara med och utveckla Telia ACE - Nordens marknadsledande plattform för kundservice och digitala kundmöten? Jag heter Alexander Lind och jag har förmånen att leda ett mycket engagerat team som alltid sätter kundupplevelsen i centrum. Vi söker nu en ny Front-End-utvecklare till vårt kontor i Uppsala. Är det här din nästa möjlighet? Som en del av vårt team kommer du att jobba med utvecklingen av våra online-kanaler som knyter samman våra kunders web... Visa mer
Vill du vara med och utveckla Telia ACE - Nordens marknadsledande plattform för kundservice och digitala kundmöten? Jag heter Alexander Lind och jag har förmånen att leda ett mycket engagerat team som alltid sätter kundupplevelsen i centrum. Vi söker nu en ny Front-End-utvecklare till vårt kontor i Uppsala.
Är det här din nästa möjlighet?
Som en del av vårt team kommer du att jobba med utvecklingen av våra online-kanaler som knyter samman våra kunders webb med Telia ACE. Online-kanalerna innefattar bland annat chatt, chattbot, sociala medier och skärmdelning. Som Front End-utvecklare kommer du vidareutveckla våra klienter tätt tillsammans i vårt utvecklingsteam och också i nära samarbete med andra team. Förutom utveckling ser vi gärna att du kan kliva in som Scrum Master i teamet vid behov.
Är det här du?
Livet på Telia handlar om utveckling och vi är på god väg att bli ett av Nordens främsta tech-bolag. För att göra ett bra jobb måste du förstå både teknologi, systemarkitektur och mänskligt beteende. Du gillar alla delar i processen och kan jobba på detaljnivå såväl som att tänka stort och konceptuellt och därigenom nå bra resultat. En av dina starkaste drivkrafter är att förstå användarens behov.
Dina personliga kompetenser:
Problemlösare
Flexibel
Målinriktad
Kommunikativ och lagspelare

Din erfarenhet:
Universitets- eller högskoleutbildning inom informationsteknologi, datavetenskap eller systemvetenskap
Utmärkt förmåga att kommunicera på svenska och engelska
Flera års erfarenhet av arbete som utvecklare inom t.ex. HTML, CSS, JavaScript, React och Vue
Erfarenhet som systemarkitekt och Scrum Master är meriterande
Domänkunskap inom kontaktcenter är meriterande
Erfarenhet från utveckling av B2B applikationer är meriterande

Intresserad?
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2022-03-19.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare i Telias butik i Gränby Centrum

Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Gränby centrumär din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet f... Visa mer
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Gränby centrumär din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på 8st. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik (Psst… våra andra butiker har samma ambition så det gäller att ligga i). I teamet finns också jag Ali Bouraoui, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en Behovsanställning/Tillsvidaretjänst.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.



Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.



Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriternade, men inget krav.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected] , 0705192228 eller [email protected],0722481786
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 8/4-22.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare till Telias butik i Uppsala City

Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Uppsala är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från et... Visa mer
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Uppsala är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på 6 st. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik (Psst… våra andra butiker har samma ambition så det gäller att ligga i). I teamet finns också jag Sandra Bergström, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Du kommer att börja med en visstidsanställning med möjligt till att få en tillsvidareanställning. Du kommer ha möjlighet att jobba hur mycket du vill men kan också jobba deltid.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.



Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.



Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare i Telias butik i Uppsala City

Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätta rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Uppsala City är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet f... Visa mer
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätta rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Uppsala City är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på 6 st. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik (Psst… våra andra butiker har samma ambition så det gäller att ligga i). I teamet finns också jag Sandra Bergström, Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en behovsanställning med möjlighet till en tillsvidareanställning för rätt person.
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.



Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.



Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriterande, men inget krav.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected]
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare till Telias butik Gränby

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och vara med och skapa nya möjligheter för våra kunder. Jag heter Ali Bouraoui och arbetar som But... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och vara med och skapa nya möjligheter för våra kunder.
Jag heter Ali Bouraoui och arbetar som Butikschef i Telias butik i Gränby. Som person är jag positiv och otroligt resultatdriven, det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för försäljning och att driva vinnande team.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i Gränbystaden i Uppsala beläget i Uppsalas största och starkaste köpcentrum.
Vi hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösningar. Du kommer vara en del av ett team på närmare 10 personer.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.
Vi erbjuder:
En trygg grundlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.



Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social



Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande



Intresserad?
Vill du veta mer, kontakta oss på:
Butikschef Ali Bouraoui på 010-4574001 eller [email protected]
Vice Butikschef Selin Cicek på 010-4574008 eller [email protected]
Rekryteringen sker löpande, så hör av dig så snart som möjligt.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll. Visa mindre

Säljare till Telias butik Gränby

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och vara med och skapa nya möjligheter för våra kunder. Jag heter Ali Bouraoui och arbetar som But... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och vara med och skapa nya möjligheter för våra kunder.
Jag heter Ali Bouraoui och arbetar som Butikschef i Telias butik i Gränby. Som person är jag positiv och otroligt resultatdriven, det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för försäljning och att driva vinnande team.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i Gränbystaden i Uppsala beläget i Uppsalas största och starkaste köpcentrum.
Vi hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösningar. Du kommer vara en del av ett team på närmare 10 personer.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.
Vi erbjuder:
En trygg grundlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.

Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social

Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande

Intresserad?
Vill du veta mer, kontakta oss på:
Butikschef Ali Bouraoui på 010-4574001 eller [email protected]
Vice Butikschef Selin Cicek på 010-4574008 eller [email protected]
Rekryteringen sker löpande, så hör av dig så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 5/9 2021.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll. Visa mindre

Säljare till Telias butik Gränby

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och vara med och skapa nya möjligheter för våra kunder. Jag heter Ali Bouraoui och arbetar som But... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och vara med och skapa nya möjligheter för våra kunder.
Jag heter Ali Bouraoui och arbetar som Butikschef i Telias butik i Gränby. Som person är jag positiv och otroligt resultatdriven, det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för försäljning och att driva vinnande team.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i Gränbystaden i Uppsala beläget i Uppsalas största och starkaste köpcentrum.
Vi hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösningar. Du kommer vara en del av ett team på närmare 10 personer.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.
Vi erbjuder:
En trygg grundlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.



Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social



Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande



Intresserad?
Vill du veta mer, kontakta oss på:
Butikschef Ali Bouraoui på 010-4574001 eller [email protected]
Vice Butikschef Selin Cicek på 010-4574008 eller [email protected]
Rekryteringen sker löpande, så hör av dig så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 5/9 2021.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll. Visa mindre

Säljare i Telias butik i Gränby Centrum (Open)

Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Gränby Centrum är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet ... Visa mer
Vill du bli en del av ett team med riktig ”Can-Do-Attityd” som delar din passion för att arbeta mot mål, tävling och ge kundbemötande i världsklass? Då kan det här vara den rätt rollen för dig! Som säljare i Telias butik i Gränby Centrum är din uppgift att, utifrån kundens behov, skapa och erbjuda skräddarsydda lösningar beståendes av våra olika tjänster och produkter. Samtidigt varvas du med roliga tävlingar och teamaktiviteter, utbildning och erfarenhet från ett av Sveriges starkaste varumärken.
Se hur det är att jobba i Telias butiker här: https://www.teliacompany.com/sv/karriar/rekrytering/
Är det här din nästa möjlighet?
Du blir en del av ett mixat team på 9st. där vi gemensamt vill bli Telias bästa butik (Psst… våra andra butiker har samma ambition så det gäller att ligga i). I teamet finns också jag Ali Bouraoui Store Leader där jag coachar och leder oss i rätt riktning. Du kan räkna med att jag också vill vara med i butik, så plötsligt står både du och jag där och varför inte starta en rolig tävling med varandra?
En dag i våra butiker är inte den andra lik. Kanske kommer det in en familj som behöver WiFi i nya huset och undrar om det går att ta med sig det till stugan, eller studentgänget som vill ha obegränsat med surf men undrar om det går att baka ihop i ett paket eller varför inte företagskunden som undrar om det finns någon telefonväxel som kan placera kundsamtal i kö under lunchtid? Ja, sånt hjälper vi våra kunder med. Där du får agera experten, skapa och sälja den bästa lösningen.
Ditt övergripande ansvar är att bemöta och utforska kunders behov och lösa deras problem genom att sälja våra tjänster och produkter mot både privat- och företagskunder. Det innebär att du arbetar mot tydliga individuella och gemensamma mål kopplat till både försäljning och kundbemötande. Du har stor möjlighet att påverka din lön med bonus baserat på prestation samtidigt som du alltid har en timlön som behovsanställd eller fast månadslön beroende på anställningstyp. Tjänsten är en TILLSVIDARETJÄNST].
Rollen inkluderar, men är inte begränsad till:
Försäljning av Telias tjänster och produkter till privat- och företagskunder.
En tim- eller fast lön med stor möjlighet att påverka din totala lön då du får bonus.
Massvis av roliga teamaktiviteter, tävlingar och happenings tillsammans under hela året.
Löpande utbildning i kunddialog, försäljning, Telias tjänster och produkter.
Arbeta mot tydliga mål på individ och gruppnivå.
Sedvanlig lagerhantering och butiksdrift.



Är det här du?
Du har förmågan att snabbt skapa förtroende hos andra människor, ta initiativ och viljan att på ett affärsmannamässigt och lösningsorienterat arbeta målinriktat med kunds behov i högsta fokus. Har du tidigare erfarenhet av att driva försäljning eller utbildning finns det fördelar, men har du inte det gör det inget. Vi kommer lära dig! Det vi däremot ser som ett som krav är att du fyllt 18 år, har fullständiga gymnasiebetyg, kan flytande engelska och svenska.
Dina personliga kompetenser:
Affärsmannamässig – Du har kunden i högsta fokus och nyttja din expertis för kundbemötande i världsklass.
Initiativtagande – Du söker självmant nya utmaningar, initierar och agerar i kundmötet.
Säljorienterad – Du lägger ner tid och energi på att uppnå önskvärda resultat.
Förmåga att skapa förtroende - Du etablerar relationer och influera andras beslut.



Din erfarenhet:
Du har fyllt 18 år, färdigställt en gymnasieexamen och kan svenska, engelska flytande är ett krav.
Flera språk är en fördel.
Erfarenhet eller utbildning av försäljning eller kundtjänst är meriternade, men inget krav.



Mer än bara ett jobb!
Oavsett vilket jobb du söker hos oss, ger vi dig verktygen och stödet du behöver för att styra din personliga utveckling. Vi vill hjälpa dig att utvecklas både på ett personligt plan och i din yrkesroll. Hos oss blir du en del av ett kreativt, motiverande och välkomnade företag där alla kan vara sig själva, med likvärdiga möjligheter att utvecklas. Vi respekterar människor och värdesätter mångfald. Förutom en attraktiv och inkluderande arbetsmiljö erbjuder vi flexibilitet och ett brett utbud av olika förmåner.
Intresserad?
Tveka inte att skicka in din ansökan om du vill bli en del utav vårt team! Om du vill veta mer om jobbet är du välkommen att kontakta mig på [email protected], 0705-192228 ELLER [email protected]
Vi ser fram emot din ansökan. För att kunna hantera dina personuppgifter på ett säkert sätt, ber vi dig att ansöka via vårt rekryteringssystem. Vi har inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post eller andra kanaler. Urval och intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Sista ansökningsdatum är 2021-11-15.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare till Telias butik Gränby

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och vara med och skapa nya möjligheter för våra kunder. Jag heter Ali Bouraoui och arbetar som But... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20 000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi söker dig som vill arbeta på timmar hos oss och vara med och skapa nya möjligheter för våra kunder.
Jag heter Ali Bouraoui och arbetar som Butikschef i Telias butik i Gränby. Som person är jag positiv och otroligt resultatdriven, det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik. Jag brinner för försäljning och att driva vinnande team.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i Gränbystaden i Uppsala beläget i Uppsalas största och starkaste köpcentrum.
Vi hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösningar. Du kommer vara en del av ett team på närmare 10 personer.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll.
Vi erbjuder:
En trygg grundlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.

Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social

Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande

Intresserad?
Vill du veta mer, kontakta oss på:
Butikschef Ali Bouraouin på 010-4574001 eller [email protected]
Vice Butikschef Selin Cicek på 010-4574008 eller [email protected]
Rekryteringen sker löpande, så hör av dig så snart som möjligt. Sista ansökningsdag är 5/9 2021.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll. Visa mindre

Säljare till Telias butik i Uppsala City

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20?000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Jag heter Sandra Bergström och jobbar som Store Leader i vår butik i Uppsala. Som person är jag kreativ och positiv. Jag brinner för kundservice... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20?000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Jag heter Sandra Bergström och jobbar som Store Leader i vår butik i Uppsala. Som person är jag kreativ och positiv. Jag brinner för kundservice i världsklass och det jag älskar med mitt jobb är att ingen dag är den andra lik. Nu söker jag engagerade säljare med glimten i ögat som verkligen älskar försäljning och gör kundmötet till något unikt och personligt.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken Uppsala City ligger centralt i Uppsala och består av ett riktigt härligt team på 7 personer. För rätt person är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för! Till den här butiken söker jag dig som motiveras av att jobba målinriktat och kundfokuserat.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll. Vi erbjuder:
En trygg grundlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.

Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social.

Din bakgrund:
Du har fyllt 18 år
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande.

Intresserad?
Vill du veta mer, kontakta mig på 070-6025566 eller [email protected] Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 2020-10-14.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

UX/UI Designer

Work with UX/UI Designing? Would you like to join a team that has new opportunities for you who are UX/UI designers with focus on interaction design? Then you are looking at the right job ad! Is this your next opportunity? Now there is a really good opportunity for you who want to work with us in our new nice premises at Telia in Uppsala! Our unit is responsible for the user experience in Telia ACE. We, Ingela Adolfsson and Åke Nylundy, have the privilege ... Visa mer
Work with UX/UI Designing? Would you like to join a team that has new opportunities for you who are UX/UI designers with focus on interaction design? Then you are looking at the right job ad!
Is this your next opportunity?
Now there is a really good opportunity for you who want to work with us in our new nice premises at Telia in Uppsala!
Our unit is responsible for the user experience in Telia ACE. We, Ingela Adolfsson and Åke Nylundy, have the privilege of leading committed colleagues who always put the customer experience at the center.
With us, you will work with the development of Telia ACE, the Nordic region's market-leading platform for customer service and digital customer meetings. In your new role, you will have the overall responsibility for interaction design and visual design in the development of our service.
You can expect working days with varying content.
The role includes, but is not limited to:
You, working together with product management and our scrum teams and you actively participate in the entire development process from idea / need to delivery and follow-up.
You, carrying out UX research, product discovery on your own or with colleagues and will have a direct dialogue with our end users. Interaction design in a couple of scrum teams is a big part of your everyday life, but you also have a leading role in UX / UI.
This means that you own and develop our UX strategy for Telia ACE and that you are responsible for developing and maintaining guidelines and libraries for graphic / textual design and components.

Is this you?
Life at Telia is about development and we are well on our way to becoming the Nordic region's sharpest tech company. To do a good job:
You need to understand both technology and human behavior. We are not solo artists, but are a team that works without prestige and achieves success together.
You like all parts of the process and can work on a level of detail as well as think big and conceptually and thereby achieve good results.
One of your strongest driving forces is to understand the user's needs and you then have the ability to take the experience further all the way from concept to interaction design.
You like to share your expertise and keep your colleagues updated on trends and developments in the field, so that we are always at the forefront.

Your personal competencies:
Driven by creating a user experience with a focus on simplicity;
Result-oriented and good at structuring your work;
Communicative;
Flexible;
Team player.

Your Experience:
University or college education in systems science, interaction design, digital media or similar;
Complementary education in graphic design / design is an advantage;
At least a couple of years' experience as an interaction designer in software development is a requirement. Preferably experience from B2B;
Experience from a UX lead role is an advantage;
Excellent ability to communicate in Swedish and English;
You have experience of or education in design for accessibility / WCAG;
Basic knowledge of HTML / CSS.

It’s more than just a job!
Regardless of the position you are looking for, we will give you the tools and support you need to grow both as a professional and as a person, with us. We can offer you your next big opportunity in a creative, motivating, and welcoming company where everyone can be themselves, with equal access to opportunities. We respect and value the diversity of people. In addition to an attractive and inclusive work environment, we also enable flexibility and offer a wide variety of employee benefits.
Interested?
If you fancy joining our team, don’t hesitate to apply!
We look forward to receiving your application and to make sure that your personal data is kept safely, we kindly ask you to apply through our recruitment system. We are not able to handle resumes via e-mail or equivalent. Selection will take place on an ongoing basis and this position might be filled before the application deadline. Application deadline is 2021-07-15.
Welcome to Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre

Säljare till Telias butik i Uppsala

Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20?000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig. Jag heter Sandra Bergström och jobbar som Store Leader i vår butik i Uppsala. Nu söker jag engagerade säljare med glimten i ögat som älskar förs... Visa mer
Vi är den nya generationens telekomföretag och har över 20?000 fantastiska medarbetare som möter miljontals kunder varje dag. Vi lever i en värld som ständigt utvecklas, och vi tänker inte bara hänga med i utvecklingen. Vi vill leda den. Vill du vara med och göra det med oss? Då är det här rätt möjlighet för dig.
Jag heter Sandra Bergström och jobbar som Store Leader i vår butik i Uppsala. Nu söker jag engagerade säljare med glimten i ögat som älskar försäljning och kundmötet. För rätt person är det här ett gyllene tillfälle att visa vad du går för! Butiken i Uppsala är en samlingsplats med företagsfokus där vi inspirerar och hjälper våra företag att med vår kompetens och våra tjänster utveckla sina verksamheter. Det är en viktig butik vilket gör att våra kunder och Telia ställer höga krav på personalen. Till den här butiken söker jag dem som verkligen älskar försäljning och gör kundmötet till något unikt och personligt Jag söker dig både dig som vill jobba heltid och deltid.
Din nästa utmaning?
Telia Company vill ha fler medarbetare som vill vara med påverka framtiden, människor som vill förenkla komplexa frågor och som bryr sig om sina kollegor, kunder och vårt samhälle. Vi på Telia tror att mångfald skapar en bättre arbetsplats och bättre team, samt att våra medarbetare vill växa i en kultur där alla är ansvariga för sin egen och företagets utveckling.
Våra butiker är en av våra viktigaste kanaler där vi varje dag möter våra kunder. Du kommer vara med att utveckla och vägleda våra kunder till att hitta rätt lösning baserat på deras behov, bland vårt breda utbud av produkter och tjänster. Det kan vara kunder som vill ha nya telefoner, bredband och TV eller som behöver nya digitala tjänster. Det är en roll med ansvar, såväl för din personliga utveckling som företagets och kundens. Du kommer att arbeta både mot dina egna samt butikens gemensamma mål.
Teliabutiken ligger i centrala Uppsala och hjälper varje dag våra kunder med att hitta rätt lösning. Du kommer vara en del av ett riktigt underbart team på 9 personer.
Vad erbjuder vi?
För att få rätt förutsättningar att lyckas som säljare i vår butik, får du en utbildning där du lär dig allt om att leverera kundservice i världsklass, försäljning och om våra produkter och tjänster. Du kommer hela tiden ha stöd från din närmsta ledare och få löpande coachning och utbildning för att växa både personligt och i din yrkesroll. Vi erbjuder:
En trygg grundlön med kollektivavtal.
Möjlighet till bonus baserad på personlig- och teamprestation.
Personliga förmåner som tjänstetelefon, abonnemang och personalpriser genom vår förmånsportal Benify.
Utbildning- och utveckling inom ex. försäljning till både privatpersoner och företag.
Möjlighet till karriärsutveckling och att bygga nätverk inom Telia Company.

Det finns nästan oändligt många möjligheter att växa hos oss. Från att ta hand om kunder i våra butiker till att vara en del av vårt innovationsteam som skapar framtidens produkter och tjänster.
Vem är du?
Du är vår röst och vårt ansikte utåt, därför ser vi att du har ett stort engagemang för våra kunder och deras lösningar. Du är nyfiken, gillar att förändra saker till det bättre och är en kreativ idéspruta som älskar att tänka nytt. Du gillar att ansvara för din prestation och brinner för kundservice och försäljning.
Som medlem i vårt team förväntas du vilja lära dig mer om våra produkter och tjänster, Telia som varumärke och att en inspirerande butiksmiljö är viktig för kundens helhetsupplevelse av Telia. Vi vill kunna möta våra kunder när de vill möta oss, därför är det viktigt att du ska kunna arbeta under butikernas öppettider, vilket innefattar dagar, kvällar och helger.
Din personlighet:
Du har högt kundengagemang och gillar att lösa problem
Du tycker om att arbeta mot tydliga mål
Du är framåtsträvande och tar ansvar för din egen utveckling och prestation
Kommunikativ och social

Din bakgrund:
Du har fullgjort din gymnasieutbildning
Du talar och skriver flytande på både svenska och engelska, fler språk är meriterande
Erfarenhet av kundservice eller försäljning är meriterande
Utbildning inom försäljning eller liknande är meriterande

Intresserad?
Vill du veta mer, kontakta mig på 070-6025566 eller [email protected] Rekryteringen sker löpande, så tveka inte att höra av dig. Sista ansökningsdag är 2020-06-21.
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity! Visa mindre