Lediga jobb som Hotellchef i Uppsala

Se lediga jobb som Hotellchef i Uppsala. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Uppsala som finns hos arbetsgivaren.

Forenom söker Area Manager till Uppland

Ansök    Sep 2    Logitjänst Forenom AB    Hotellchef
Forenom söker en driven och engagerad Area Manager till Uppland. Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och pr... Visa mer
Forenom söker en driven och engagerad Area Manager till Uppland.
Forenom är en utpräglad entreprenörsorganisation där glädje, kreativitet och hårt arbete står i fokus. Vi gör nu en spännande tillväxtresa och vi söker därför dig som vill vara med och ta Forenom till nya höjder. Stark organisk tillväxt och öppnande av nya kontor har gjort Forenom till den ledande leverantören av möblerade lägenheter i Norden. Vi hyr ut tillfälliga boenden till företag och privatpersoner. Vi växer kraftigt och kan idag erbjuda ca 6500 företagslägenheter i Norden till över 4000 företagskunder i Finland, Sverige, Danmark och Norge.
Vi är ett team av passionerade, kreativa och engagerade människor som inte räds hårt arbete.
Träffa oss här: https://www.youtube.com/watch?v=Ab001XY7MwQ

Ansvarsområden
Som Area Manager driver, leder och utvecklar du Forenoms verksamhet i Uppland. Du bygger och upprätthåller goda relationer med befintliga kunder och fastighetsägare samt jobbar aktivt med att hitta nya affärsmöjligheter. Du utvecklar den lokala verksamheten med målsättningen att göra Forenom till marknadens ledande aktör. Varefter som arean växer kommer du att leda ett serviceteam och arbeta mot tillväxt, nöjda kunder och lönsamhet. Du är aktiv i det dagliga arbetet, löser problem som uppstår i verksamheten för att säkerställa att såväl gäster, kunder och värdar är nöjda. Du är också ansvarig för att regionens budget och finansiella mål uppnås.

Arbetsuppgifter
Aktivt bedriva säljarbete inom din area
Bygga långvariga relationer med kunder, fastighetsägare och leverantörer
Du har huvudansvar för den operativa verksamheten i din area
Ansvarar för att de finansiella målen uppfylls
Leva upp till Forenoms företagskultur och koncept i ord och handling, utmana status quo i våra arbetssätt och skapa nya innovativa sätt att göra affärer

Din profil
Du har gedigen erfarenhet av försäljning och ledarskap. Erfarenhet från fastighets/logibranschen är ett stort plus. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, både muntligt och skriftligt. Vidare har du en god teknisk förståelse och systemvana. Du är en lagspelare av rang och delar våra värdeord till 100%:
“The brave do”, “Together is better” and “100% open minded”.
För att lyckas I denna roll behöver du
vara försäljningsinriktad och målfokuserad
vara en trygg ledare som arbetar aktivt med våra värdeord i vardagen
förstå och kunna omsätta en utarbetad strategi till konkreta arbetsuppgifter
ha tidigare erfarenhet från förhandlingssituationer
ha en god förståelse för resultatrapporten och dess betydelse för företagets framgång


Övrig information
För den här tjänsten är det mycket viktigt med god lokalkännedom, vi tror därför att du är bosatt i Uppsala eller dess närhet.

Om detta låter som ett jobb för dig skicka omgående din ansökan med CV till:
Area Director [email protected] Visa mindre

Platschef till kontorshotell

Ansök    Nov 1    Carotte Staff AB    Hotellchef
Om vår kund Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expert... Visa mer
Om vår kund

Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expertis inom respektive område utan att behöva oroa sig över fysiska hinder. Idag har bolaget ett stort antal kontorshotell runt om i landet. De växer snabbt och kommer under närmsta år öppna runt 20 nya enheter. I Uppsala finns idag två kontorshotell och det byggs just nu en ny enhet på cirka 2000 kvm som är klar under första kvartalet 2022. Till deras kontorshotell i Uppsala söker vi en platschef.

Startdatum är under Q1 2022. Du blir initialt anställd av Carotte under sex månader, därefter är ambitionen att du rekryteras över och blir tillsvidareanställd direkt hos företaget.



Om tjänsten

I rollen som Platschef ansvarar du för den operativa verksamheten av företagets kontorshotell i Uppsala. Du arbetar oftast ute på anläggningarna där du träffar såväl befintliga som nya kunder. Du driver och utvecklar den lokala verksamheten mot uppsatta mål där kundnöjdhet är det viktigaste nyckeltalet. I arbetet ingår:

Teckna hyresavtal med nya och befintliga kunder

Säkerställa den dagliga driften

Ansvara för uthyrning

Aktivt arbeta med nätverksbyggande

Samverka/samordning med övriga funktioner som finns regionalt

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har en eftergymnasial utbildning samt erfarenhet av service, koordinering och/eller administration från besöksnäringen eller liknande bransch. Du har B-körkort samt talar och skriver flytande svenska och engelska.

Som person ser vi att du har du god affärsförståelse, är serviceinriktad, affärsmässig och alltid ser till kundens behov först. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.

För att passa i rollen som Service Manager har du ett lösningsorienterat förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.

Om Carotte

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Sökord: Service Manager, Serviceansvarig, fastighetsförvaltare, fastighet, Uppsala, koordinator, kundservice, leverantörsansvarig, SDM, Site Manager, platschef Visa mindre

Site Manager till börsnoterat Fastighetsbolag

Ansök    Okt 25    Carotte Staff AB    Hotellchef
Om vår kund Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expert... Visa mer
Om vår kund

Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expertis inom respektive område utan att behöva oroa sig över fysiska hinder. Idag har bolaget nästan ett stort antal kontorshotell runt om i landet. De växer snabbt och kommer under närmsta år öppna runt 20 nya enheter. förväntningar.

Startdatum är under Q1 2022. Du blir initialt anställd av Carotte under sex månader, därefter är ambitionen att du rekryteras över och blir tillsvidareanställd direkt hos företaget.



Om tjänsten

I rollen som Site Manager ansvarar du för den operativa verksamheten av företagets kontorshotell i Uppsala. Du arbetar oftast ute på anläggningarna där du träffar såväl befintliga som nya kunder. Du driver och utvecklar den lokala verksamheten mot uppsatta mål där kundnöjdhet är det viktigaste nyckeltalet. I arbetet ingår:

Teckna hyresavtal med nya och befintliga kunder

Säkerställa den dagliga driften

Ansvara för uthyrning

Aktivt arbeta med nätverksbyggande

Samverka/samordning med övriga funktioner som finns regionalt

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har en eftergymnasial utbildning samt erfarenhet av service, koordinering och/eller administration från besöksnäringen eller liknande bransch. Du har B-körkort samt talar och skriver flytande svenska och engelska.

Som person ser vi att du har du god affärsförståelse, är serviceinriktad, affärsmässig och alltid ser till kundens behov först. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.

För att passa i rollen som Service Manager har du ett lösningsorienterat förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.

Om Carotte

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Sökord: Service Manager, Serviceansvarig, fastighetsförvaltare, fastighet, klövern, Uppsala, koordinator, kundservice, leverantörsansvarig, SDM, Site Manager Visa mindre

Chef för Duvan Hotell & konferens

Vi är stolta över vår långa historia av gästfrihet och medmänsklighet som vi arbetat med sedan 1882. Diakonistiftelsen Samariterhemmet är en självständig stiftelse med kristen värdegrund och hos oss arbetar ca 90 personer. Vår hotell- och konferensverksamhet ligger centralt och består av hotell Duvan som är gemytligt med 32 rum, nyrenoverade konferens- och mötesplatser samt restaurang Otto i Samariterhemmet. Vi är inne i en expansiv fas och att växa och ut... Visa mer
Vi är stolta över vår långa historia av gästfrihet och medmänsklighet som vi arbetat med sedan 1882. Diakonistiftelsen Samariterhemmet är en självständig stiftelse med kristen värdegrund och hos oss arbetar ca 90 personer. Vår hotell- och konferensverksamhet ligger centralt och består av hotell Duvan som är gemytligt med 32 rum, nyrenoverade konferens- och mötesplatser samt restaurang Otto i Samariterhemmet. Vi är inne i en expansiv fas och att växa och utveckla hotell- och konferensverksamheten är en del av det. Hotell & konferens drivs kommersiellt men all vinst återinvesteras i verksamheterna. Våra kunder är kyrkan, organisationer, offentlig verksamhet samt företag. Läs gärna mer om oss på www.samariterhemmet.se
Uppgifter och roll
Du har fullt verksamhets-, resultat-, budget- och personalansvar. Uppdraget är att få verksamheten att växa genom ökad försäljning, ökad merförsäljning och ökat antal ramavtal. Uppdraget är också utveckling av personal och utveckling av verksamhet tex utveckling av hotellpaket, gästbemötande, hållbarhet och att tillsammans med övriga verksamheter bygga programverksamhet tex retreat och kursverksamhet. Du representerar och medverkar till att bygga ett än starkare varumärke. Ditt personalansvar omfattar idag ca 5 personer. Du ansvarar för att sätta mål, upprätta och följa upp verksamhets- och affärsplan. Du har ansvaret för ekonomistyrning, analys och rapportering. Till ditt stöd finns supportfunktioner så som kommunikation, HR, ekonomi, fastighet inklusive vaktmästeri, kvalitet och IT. Du rapporterar till direktor och ingår i Samariterhemmets ledningsgrupp där ditt uppdrag är att bidra till helheten.
Vem är du
Du uppskattar en blandning av strategiskt och operativt arbete och att leda för utveckling och tillväxt. Du har ett kommersiellt och säljande driv och bygger och utvecklar kundrelationer och verksamhet med ett stort engagemang och med framgång. Du är inspirerande, motiverande med vilja att utveckla medarbetarna och har god förmåga att delegera. Vi förväntar oss att du är strukturerad och analytisk samtidigt som du är utpräglat lösningsorienterad och flexibel.
Din bakgrund
Vi önskar att du har erfarenhet av ledande befattning med resultat-, budget- och personalansvar helst inom aktuellt verksamhetsområde. Relevant utbildning inom hotell – konferens- och restaurangbranschen och/eller dokumenterad relevant erfarenhet där goda resultat kan påvisas. Du har försäljnings- ekonomi- och analyskompetens. God kommunikationsförmåga på svenska och engelska, både verbalt och skriftligt samt är bekväm med hotell- och konferensrelaterade IT-system och har goda kunskaper i Officepaketet. Meriterande är om du har erfarenhet av marknadsföring. Har du utbildning inom ekonomi är det också meriterande. Körkort är önskvärt. Visa mindre

Site Manager till börsnoterat Fastighetsbolag

Ansök    Okt 25    Carotte Staff AB    Hotellchef
Om vår kund Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expert... Visa mer
Om vår kund

Vår kund är idag Sveriges ledande aktör inom kontorshotell och är en del av ett börsnoterat fastighetsbolag. Företaget bjuder individanpassade och smarta kontorsmöjligheter med digitala och flexibla lösningar. De hjälper varje företagare att skräddarsy sin arbetsmiljö för att kunna arbeta smart och effektivt. Moderna lösningar gör det enkelt för varje medlem att varje dag kunna byta kontor för att på bästa sätt möta en arbetsdag med sin expertis inom respektive område utan att behöva oroa sig över fysiska hinder. Idag har bolaget nästan ett stort antal kontorshotell runt om i landet. De växer snabbt och kommer under närmsta år öppna runt 20 nya enheter. förväntningar.

Startdatum är under Q1 2022. Du blir initialt anställd av Carotte under sex månader, därefter är ambitionen att du rekryteras över och blir tillsvidareanställd direkt hos företaget.



Om tjänsten

I rollen som Site Manager ansvarar du för den operativa verksamheten av företagets kontorshotell i Uppsala. Du arbetar oftast ute på anläggningarna där du träffar såväl befintliga som nya kunder. Du driver och utvecklar den lokala verksamheten mot uppsatta mål där kundnöjdhet är det viktigaste nyckeltalet. I arbetet ingår:

Teckna hyresavtal med nya och befintliga kunder

Säkerställa den dagliga driften

Ansvara för uthyrning

Aktivt arbeta med nätverksbyggande

Samverka/samordning med övriga funktioner som finns regionalt

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har en eftergymnasial utbildning samt erfarenhet av service, koordinering och/eller administration från besöksnäringen eller liknande bransch. Du har B-körkort samt talar och skriver flytande svenska och engelska.

Som person ser vi att du har du god affärsförståelse, är serviceinriktad, affärsmässig och alltid ser till kundens behov först. Du är positiv och prestigelös då arbetsuppgifterna kommer att vara varierande. Din känsla för hur du formulerar dig och informerar gör att många uppskattar just ditt sätt att kommunicera.

För att passa i rollen som Service Manager har du ett lösningsorienterat förhållningssätt, gillar att nätverka och utveckla nya kontakter. Att jobba i olika system är inget nytt och office- paketet är något du känner dig bekväm med. För att trivas i rollen tror vi att du är en riktig teamplayer, men har inga problem med att jobba självständigt.

Om Carotte

Carotte Staff är rekryterings- och bemanningsföretaget inom Carotte Group som hjälper våra kunder med allt från nyckelpositioner och andra tjänster på heltid till korta deltidsuppdrag. Vi skräddarsyr uppdragen efter våra kunders behov och drivs av att förstå varje kunds specifika behov på djupet. Carotte Staff är specialiserade på roller inom servicebranschen och besöksnäringen.

Välkommen med din ansökan!

Vi tar inte emot ansökningar via mejl men om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Vi behandlar våra ansökningar löpande och rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt.

Sökord: Service Manager, Serviceansvarig, fastighetsförvaltare, fastighet, klövern, Uppsala, koordinator, kundservice, leverantörsansvarig, SDM, Site Manager Visa mindre