Brinner du för resebranschen och kommunikation? Är du duktig på att skriva enkelt så andra förstår? Vi söker dig som är ett proffs på att bemöta kunder och att kommunicera i skrift!
Vilka vi är
Etraveli Group består av Etraveli och e-Travel, som båda erbjuder ett brett utbud av flygbiljetter, hotellboende och reserelaterade tjänster och uppvisar stark lönsamhetstillväxt.
Etraveli Group grundades år 2000 och var ett av de första företagen att erbjuda onli... Visa mer
Brinner du för resebranschen och kommunikation? Är du duktig på att skriva enkelt så andra förstår? Vi söker dig som är ett proffs på att bemöta kunder och att kommunicera i skrift!
Vilka vi är
Etraveli Group består av Etraveli och e-Travel, som båda erbjuder ett brett utbud av flygbiljetter, hotellboende och reserelaterade tjänster och uppvisar stark lönsamhetstillväxt.
Etraveli Group grundades år 2000 och var ett av de första företagen att erbjuda onlinebokning av flygbiljetter. På den tiden skickade vi dem via vanlig post vilket idag skulle vara mycket svårt eftersom vi servar nästan 12 miljoner kunder per år.
Vi är den ledande onlineresebyrån i Norden, den snabbast växande i Europa och vår närvaro online spänner över 72 länder i 6 kontinenter genom varumärken som Gotogate, Supersaver och Mytrip. Vi driver även Sveriges ledande prisjämförelsesajt för flygresor, Flygresor.se, med lokala versioner i många länder.
Vad du kommer göra
På vår avdelning Customer Care har vi direktkontakt med våra kunder varje dag och sköter alla ärenden som rör våra kunders bokningar. Det kan handla om avbokningar, ombokningar, bagagefrågor eller försäljning av våra produkter.
Nu söker vi dig som vill fokusera på att hjälpa kunder via sociala medier. Feedback och omdömen på sociala medier blir allt viktigare och viktigare. Du kommer hjälpa till att bygga våra varumärken, framförallt på Facebook och Trustpilot.
Genom att jobba med våra sociala medier kommer du hjälpa oss få nya kunder, få fler återkommande kunder och ge våra befintliga kunder en positiv bild av oss.
Dina arbetsuppgifter
- Hjälpa kunder med deras bokningar i privata meddelanden på Facebook.
- Svara på kunders inlägg med feedback på Facebook.
- Bemöta omdömen på bästa sätt på Trustpilot.
- Jobba med merförsäljning av våra produkter i olika kanaler.
Du kommer även driva utveckling av våra standardsvar, rutiner och hur vi jobbar med sociala medier. Tjänsten innebär även arbete med mejl.
Vem är du?
Vi söker dig som är positiv, initiativtagande och som ser möjligheter! Du är van vid att ta ansvar och vill lära dig mer om sociala medier och kommunikation.Viktigt för dig som söker denna tjänst är att du har en god datavana och är tekniskt lagd då du kommer arbeta med ett stort antal olika system i ditt dagliga arbete.
Bra om du har
- Erfarenhet av affärs- och privatreseförsäljning.
- Kunskaper i Sabre och/eller Amadeus.
- Erfarenhet av att arbeta med sociala medier
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift.
Har du dessutom kunskaper i norska, danskaeller finskaär det meriterande.
Bra om du är
- Duktig på att skriva enkelt, personligt, vänligt och kortfattat.
- Intresserad av kommunikation och marknadsföring.
- Kundfokuserad/serviceorienterad och har en känsla för försäljning.
Vad vi erbjuder
Förutom att du kommer jobba med ett fantastiskt gäng, får du bra förmåner som anställd hos oss. Högt friskvårdsbidrag och uppdukad frukostbuffé varje morgon. Vi har även bra försäkringar och pension, där du får personlig rådgivning.
Du har flexibla arbetstider, jobbar alltid dagtid och kan släppa jobbet på kvällar och helger. Dina första fem till sex veckor kommer du ha en handledare som hjälper dig att komma in i jobbet på bästa sätt.
Vi sitter på ljusa, stora våningar mitt i centrala Uppsala med en fantastisk takterrass! Du kan promenera till centralstationen på fem minuter och tar dig till T-centralen i Stockholm på 30 minuter.
Hur du ansöker
Låter det här intressant? Skicka in din ansökan redan idag! Om du har frågor om tjänsten får du gärna kontakta
[email protected].
Visa mindre