Lediga jobb Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB i Uppsala

Se alla lediga jobb från Kraftsam Rekrytering & Bemanning AB i Uppsala. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Uppsala som finns inom det yrket.

Elfordonstekniker - Gävle/Sandviken

SHIFT Electric Mobility finns till- och verkar för att möjliggöra elektrifieringen. Vår ambition är att påskynda övergången till elektrisk mobilitet av tunga elfordon i de nordiska städerna genom att erbjuda våra eftermarknadstjänster. Vi som bolag finns aktiva i Sverige, Norge, Finland och Danmark där våra kompetenta medarbetare arbetar för att säkerställa tillförlitligheten i driften av våra kunders fordonsflottor. Vi befinner oss nu i en stark tillväxt... Visa mer
SHIFT Electric Mobility finns till- och verkar för att möjliggöra elektrifieringen. Vår ambition är att påskynda övergången till elektrisk mobilitet av tunga elfordon i de nordiska städerna genom att erbjuda våra eftermarknadstjänster. Vi som bolag finns aktiva i Sverige, Norge, Finland och Danmark där våra kompetenta medarbetare arbetar för att säkerställa tillförlitligheten i driften av våra kunders fordonsflottor.

Vi befinner oss nu i en stark tillväxt och letar därför efter nya kollegor som vill vara med på vår fortsatta resa när vi nu ska rekrytera en Mobil Elfordonstekniker till Gävle/Sandviken.

Vad vi erbjuder

Här på SHIFT får du möjlighet att arbeta med teknik i framkant där du tillsammans med oss får vara med och forma framtiden inom fordonsindustrin. Vi är ett snabbt växande företag där du kommer att ges möjlighet att växa med oss genom det ansvar du får men också genom möjligheten till kompetensutveckling som erbjuds. Allt detta i en flexibel och entreprenöriell miljö där du kan forma dina arbetsdagar utifrån dina personliga- och professionella behov. Hos oss på SHIFT har vi även ett stort fokus på vår kultur, våra värderingar och välmående hos vår personal vilket är något vi aktivt arbetar med.

Vad du kommer att göra

I rollen som Mobil Elfordonstekniker kommer du att täcka ett specifikt distrikt (Gävle/Sandviken). Du kommer att ingå i ett team på drygt 20 tekniker i Norden där du kommer att ha ett stort fokus på just ditt område men kan vid behov behöva stötta upp någon kollega i ett annat distrikt.

En vanlig dag i rollen som Mobil Elfordonstekniker inkluderar att utföra olika typer av felsökning av tunga elfordon (främst bussar), service och reparationer men också viss administration direkt kopplat till det arbete du utför. En stor del av rollen innebär att vara på plats i våra kunders verkstäder och hjälpa dem på plats.

Huvudsakliga ansvarsområden är:

Felsökning av elektriska och mekaniska fel på fordonen
Genomföra olika typer av servicekampanjer
Reparera fordon och byta ut reservdelar vi behov
Rapportskrivning och administration


Vem är du

För att du ska lyckas i denna roll ser vi att du är en flexibel person som kan anpassa dig till våra kunders och kollegors olika behov, detta med ambitionen att alltid leverera riktigt bra service. Du bör även vara självständig som person och kunna ta eget ansvar och planera för det arbete som behöver utföras. Slutligen bör du vara någon som verkligen ser värdet av- och har förmågan att bygga goda relationer med människor omkring dig.

Övriga krav för rollen är:

Arbetslivserfarenhet och kunskap som mekaniker
Har ett intresse för ny teknik och fordon
B-körkort
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift


Placering

Den här rollen utgår från Gävle/Sandviken.

Kontakt

I denna rekrytering samarbetar SHIFT med Kraftsam Rekrytering & Bemanning. Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected]

Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

Ansökan

Vi ser gärna att du skickar in din ansökan via ansökningsknappen snarast, då urvalet sker löpande.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Elfordonstekniker - Gävle/Sandviken

SHIFT Electric Mobility finns till- och verkar för att möjliggöra elektrifieringen. Vår ambition är att påskynda övergången till elektrisk mobilitet av tunga elfordon i de nordiska städerna genom att erbjuda våra eftermarknadstjänster. Vi som bolag finns aktiva i Sverige, Norge, Finland och Danmark där våra kompetenta medarbetare arbetar för att säkerställa tillförlitligheten i driften av våra kunders fordonsflottor. Vi befinner oss nu i en stark tillväxt... Visa mer
SHIFT Electric Mobility finns till- och verkar för att möjliggöra elektrifieringen. Vår ambition är att påskynda övergången till elektrisk mobilitet av tunga elfordon i de nordiska städerna genom att erbjuda våra eftermarknadstjänster. Vi som bolag finns aktiva i Sverige, Norge, Finland och Danmark där våra kompetenta medarbetare arbetar för att säkerställa tillförlitligheten i driften av våra kunders fordonsflottor.

Vi befinner oss nu i en stark tillväxt och letar därför efter nya kollegor som vill vara med på vår fortsatta resa när vi nu ska rekrytera en Mobil Elfordonstekniker till Gävle/Sandviken.

Vad vi erbjuder

Här på SHIFT får du möjlighet att arbeta med teknik i framkant där du tillsammans med oss får vara med och forma framtiden inom fordonsindustrin. Vi är ett snabbt växande företag där du kommer att ges möjlighet att växa med oss genom det ansvar du får men också genom möjligheten till kompetensutveckling som erbjuds. Allt detta i en flexibel och entreprenöriell miljö där du kan forma dina arbetsdagar utifrån dina personliga- och professionella behov. Hos oss på SHIFT har vi även ett stort fokus på vår kultur, våra värderingar och välmående hos vår personal vilket är något vi aktivt arbetar med.

Vad du kommer att göra

I rollen som Mobil Elfordonstekniker kommer du att täcka ett specifikt distrikt (Gävle/Sandviken). Du kommer att ingå i ett team på drygt 20 tekniker i Norden där du kommer att ha ett stort fokus på just ditt område men kan vid behov behöva stötta upp någon kollega i ett annat distrikt.

En vanlig dag i rollen som Mobil Elfordonstekniker inkluderar att utföra olika typer av felsökning av tunga elfordon (främst bussar), service och reparationer men också viss administration direkt kopplat till det arbete du utför. En stor del av rollen innebär att vara på plats i våra kunders verkstäder och hjälpa dem på plats.

Huvudsakliga ansvarsområden är:

Felsökning av elektriska och mekaniska fel på fordonen
Genomföra olika typer av servicekampanjer
Reparera fordon och byta ut reservdelar vi behov
Rapportskrivning och administration


Vem är du

För att du ska lyckas i denna roll ser vi att du är en flexibel person som kan anpassa dig till våra kunders och kollegors olika behov, detta med ambitionen att alltid leverera riktigt bra service. Du bör även vara självständig som person och kunna ta eget ansvar och planera för det arbete som behöver utföras. Slutligen bör du vara någon som verkligen ser värdet av- och har förmågan att bygga goda relationer med människor omkring dig.

Övriga krav för rollen är:

Arbetslivserfarenhet och kunskap som mekaniker
Har ett intresse för ny teknik och fordon
B-körkort
Behärskar svenska och engelska i tal och skrift


Placering

Den här rollen utgår från Gävle/Sandviken.

Kontakt

I denna rekrytering samarbetar SHIFT med Kraftsam Rekrytering & Bemanning. Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected]

Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.

Ansökan

Vi ser gärna att du skickar in din ansökan via ansökningsknappen snarast, då urvalet sker löpande.

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Servicetekniker-Uppsala

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med entreprenadmaskiner? Nu söker vi en servicetekniker till Sverige största återförsäljare av Jon Deere! Sök tjänsten idag! Din framtid Som mekaniker hos oss kommer du att ingå i ett kompetent och serviceinriktat team och jobba med service- och reparationer av entreprenadmaskiner. I rollen kommer du att utföra service, felsökningar och reparationer av främst entreprenadmaskiner i varierande storlek. Tjänsten är ... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med entreprenadmaskiner? Nu söker vi en servicetekniker till Sverige största återförsäljare av Jon Deere! Sök tjänsten idag!

Din framtid

Som mekaniker hos oss kommer du att ingå i ett kompetent och serviceinriktat team och jobba med service- och reparationer av entreprenadmaskiner. I rollen kommer du att utföra service, felsökningar och reparationer av främst entreprenadmaskiner i varierande storlek.

Tjänsten är stationerad i Uppsala.

Vem är du

Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och serviceinriktad. Det är viktigt att du trivs med att jobba i arbetslag och besitter bra samarbetsförmåga, meriterande är om du har ett par års erfarenhet från branschen.

Vi ser att du har ett stort intresse för teknik, är nyfiken och lösningsfokuserad. Du vill bli en del i ett väl sammansvetsat gäng och vill hålla en hög kvalitet i allt du gör. Krav för tjänsten är att du besitter B-Körkort, har en fordonsteknisk eller likvärdig utbildning, samt har en god engelska då tjänsten kräver att man ska kunna läsa och förstå manualer på engelska.

Vi lägger stor vikt gällande dina personliga egenskaper så som noggrannhet, samarbetsförmåga, samt att du har en positiv inställning.

Vad erbjuder kunden

Kunden erbjuder löpande utbildningar för att följa branschens utveckling och kundernas framtida önskemål. De värdesätter hög medarbetarnöjdhet och främjar god hälsa och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och företagshälsovård. De är kollektivanslutna med tjänstepension.

De erbjuder ett spännande arbete i en organisation med starka framtidsutsikter.

Har du frågor om tjänsten, vänliga kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected]

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Servicetekniker-Uppsala

Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med lantbruksmaskiner? Nu finns möjligheten att söka rollen som Servicetekniker hos Green Deer! Om företaget Green Deer är Sveriges största återförsäljare av John Deere samt är en av Sveriges största aktörer av försäljning och eftermarknad av lantbruksmaskiner. John Deeres stora fokus på eftermarknaden ställer höga krav på återförsäljarorganisationen varpå Green Deer avser att alltid ligga i framkant vad gäller en... Visa mer
Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med lantbruksmaskiner? Nu finns möjligheten att söka rollen som Servicetekniker hos Green Deer!

Om företaget

Green Deer är Sveriges största återförsäljare av John Deere samt är en av Sveriges största aktörer av försäljning och eftermarknad av lantbruksmaskiner. John Deeres stora fokus på eftermarknaden ställer höga krav på återförsäljarorganisationen varpå Green Deer avser att alltid ligga i framkant vad gäller engagemang och professionalitet för att klara de högt ställda kraven från leverantören och kunden.

Din framtid

Som mekaniker hos oss kommer du att ingå i ett kompetent och serviceinriktat team och jobba med service- och reparationer av lantbruksmaskiner. I rollen kommer du att utföra service, felsökningar och reparationer av främst lantbruksmaskiner i varierande storlek.

Tjänsten är stationerad i Uppsala.

Vem är du

Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och serviceinriktad. Det är viktigt att du trivs med att jobba i arbetslag och besitter bra samarbetsförmåga, meriterande är om du har ett par års erfarenhet från branschen.

Vi ser att du har ett stort intresse för teknik, är nyfiken och lösningsfokuserad. Du vill bli en del i ett väl sammansvetsat gäng och vill hålla en hög kvalitet i allt du gör. Krav för tjänsten är att du besitter B-Körkort, har en fordonsteknisk eller likvärdig utbildning, samt har en god engelska då tjänsten kräver att man ska kunna läsa och förstå manualer på engelska.

Vi lägger stor vikt gällande dina personliga egenskaper så som noggrannhet, samarbetsförmåga, samt att du har en positiv inställning.

Vad erbjuder Green Deer

Vi erbjuder löpande utbildningar för att följa branschens utveckling och kundernas framtida önskemål. Vi värdesätter hög medarbetarnöjdhet och främjar god hälsa och erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och företagshälsovård. Vi är kollektivanslutna med tjänstepension.

Vi erbjuder ett spännande arbete i en organisation med starka framtidsutsikter.

Green Deer har ett samarbete med Kraftsam Rekrytering och Bemanning, så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt.

Har du frågor om tjänsten, vänliga kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected]

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Isoleringsmontör- Falun Isoleringsmontör - Flytta till Falun!

Dags att flytta till fantastiska Falun? Bli vår kunds nya isoleringsmontör! Hej! Har du funderat på att flytta till vackra Falun? Kanske är du en nyutbildad isoleringsmontör eller har några års erfarenhet inom branschen? Om du vill vara en del av ett sammansvetsat team och jobba på ett företag som verkligen satsar på sina anställda, då kan detta vara möjligheten för dig! Din profil Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och serviceinriktad. Det är... Visa mer
Dags att flytta till fantastiska Falun? Bli vår kunds nya isoleringsmontör!

Hej! Har du funderat på att flytta till vackra Falun? Kanske är du en nyutbildad isoleringsmontör eller har några års erfarenhet inom branschen? Om du vill vara en del av ett sammansvetsat team och jobba på ett företag som verkligen satsar på sina anställda, då kan detta vara möjligheten för dig!

Din profil

Vi söker dig som är ansvarstagande, noggrann och serviceinriktad. Det är viktigt att du trivs med att jobba i arbetslag och besitter bra samarbetsförmåga, meriterande är om du har ett par års erfarenhet från branschen.

Vi ser att du har ett stort intresse för teknik, är nyfiken och lösningsfokuserad. Du vill bli en del i ett väl sammansvetsat gäng och vill hålla en hög kvalitet i allt du gör. Krav för tjänsten är att du besitter B-Körkort. Vi söker dig som kan yrket och vill få bra och trevliga kollegor på ett företag som satsar och ställer upp för sina anställda.



Din kompetens

Du bör ha erfarenhet av teknisk isolering. Du ska ha kunskap att utan problem montera rörskål med ytbeklädnad, men även nät- och lamellmatta. Kunskap inom plåtbeklädnad är meriterande, B-körkort är ett krav. Du ska kunna hantera högt tempo, vara självgående, noggrann, ordningsam, en lagspelare, flexibel och ha stort kundfokus meriterande är goda kunskaper i engelska, både i tal och skrift



Du ska kunna arbeta självständigt och du ska trivas med att ta eget ansvar över arbetet. Du behöver vara bekväm med att ta egna beslut. Det är också viktigt att kunna samarbeta med andra yrkesgrupper och vara flexibel. Arbetet sker i team med andra yrkesgrupper, men även i team med andra isoleringsmontörer. Du behöver ha erfarenhet av att utföra egenkontroller av eget arbete och du behöver ha kunskap att material- och tidsberäkna och isoleringsarbeten.



Övrigt

Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected]. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt.



Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Norsktalande kundsupport till MyCamper

Om tjänsten Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. MyCampers verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från april till september. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala. Rollen kommer att vara på heltid under campingsäsongen som sträcker sig från april till september. E... Visa mer
Om tjänsten

Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. MyCampers verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från april till september. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala. Rollen kommer att vara på heltid under campingsäsongen som sträcker sig från april till september. Efter campingsäsongens slut hoppas vi att vi kan förlänga rollen på heltid eller vid behov byta till en deltidsroll.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. De vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam som löser problem tillsammans men där du har den primära kontakten med våra norsktalande användare.

Om MyCamper

MyCamper är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. MyCamper finns i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Schweiz. Läs mer om MyCamper på https://mycamper.com/se

Din profil

Norska som modersmål samt goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Förstår du svenska väl är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
God IT- och systemvana.


Övrig information

Start: April 2023

Omfattning: Heltid fram till september.

Plats: Kontoret i Uppsala

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan 

Urval och intervjuer sker löpande, tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på [email protected]



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Teamlead inom Kundsupport

Bli en del av vårt växande team på MyCamper, den största plattformen för campingfordonsuthyrning i Norden och Schweiz, och ta en ledande roll i vårt kundsupportteam. Vi söker en erfaren och driven person som kan säkerställa effektiv och högkvalitativ kundservice, samtidigt som du hjälper oss att kontinuerligt förbättra vår verksamhet. På MyCamper tror vi på frihet och oförglömliga campingupplevelser för alla. Arbetsuppgifter Hantera kundförfrågningar via ... Visa mer
Bli en del av vårt växande team på MyCamper, den största plattformen för campingfordonsuthyrning i Norden och Schweiz, och ta en ledande roll i vårt kundsupportteam. Vi söker en erfaren och driven person som kan säkerställa effektiv och högkvalitativ kundservice, samtidigt som du hjälper oss att kontinuerligt förbättra vår verksamhet. På MyCamper tror vi på frihet och oförglömliga campingupplevelser för alla.

Arbetsuppgifter
Hantera kundförfrågningar via telefon, e-post och sociala medier.
Ledning av det nordiska kundsupportteamet för att säkerställa effektiv daglig verksamhet.
Leverera en kundupplevelse i världsklass och kontinuerligt återkoppla problem till organisationen för ständiga förbättringar.
Sätta upp och följa relevanta KPI:er för kundservice.


Vi söker en person som har erfarenhet av kundservice och goda IT-kunskaper. Du är en ansvarsfull och ambitiös person som vill växa i rollen och ta på dig större ansvar. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och om du talar något annat nordiskt språk är det en fördel. Vi ser att du har gärna något års erfarenhet av att leda personal.

Vi erbjuder bland annat
Möjlighet att vara en del av en snabbväxande startup med stark entreprenörsanda och passion.
Karriärmöjligheter och möjlighet att ta på sig större ansvar.
Arbeta på vårt moderna nordiska kontor i Uppsala, med resor till Schweiz för teamevent.
Möjlighet att arbeta varifrån du vill en månad per år.
Friskvårdsbudget på 5 000 SEK per år.
Möjlighet till mindre än 100% arbetstid under vinterhalvåret.


Vänligen skicka ditt CV och personligt brev. Vi kommer att granska din ansökan inom en vecka och bjuda in dig till en intervju om vi tror att din profil passar vår verksamhet. I denna rekrytering samarbetar Mycamper med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor är du välkommen att kontakta Amir på [email protected]

Tack för din ansökan! Visa mindre

Teamlead inom Kundsupport

Bli en del av vårt växande team på MyCamper, den största plattformen för campingfordonsuthyrning i Norden och Schweiz, och ta en ledande roll i vårt kundsupportteam. Vi söker en erfaren och driven person som kan säkerställa effektiv och högkvalitativ kundservice, samtidigt som du hjälper oss att kontinuerligt förbättra vår verksamhet. På MyCamper tror vi på frihet och oförglömliga campingupplevelser för alla. Arbetsuppgifter Hantera kundförfrågningar via ... Visa mer
Bli en del av vårt växande team på MyCamper, den största plattformen för campingfordonsuthyrning i Norden och Schweiz, och ta en ledande roll i vårt kundsupportteam. Vi söker en erfaren och driven person som kan säkerställa effektiv och högkvalitativ kundservice, samtidigt som du hjälper oss att kontinuerligt förbättra vår verksamhet. På MyCamper tror vi på frihet och oförglömliga campingupplevelser för alla.

Arbetsuppgifter
Hantera kundförfrågningar via telefon, e-post och sociala medier.
Ledning av det nordiska kundsupportteamet för att säkerställa effektiv daglig verksamhet.
Leverera en kundupplevelse i världsklass och kontinuerligt återkoppla problem till organisationen för ständiga förbättringar.
Sätta upp och följa relevanta KPI:er för kundservice.


Vi söker en person som har erfarenhet av kundservice och goda IT-kunskaper. Du är en ansvarsfull och ambitiös person som vill växa i rollen och ta på dig större ansvar. Det är viktigt att du behärskar svenska och engelska i tal och skrift och om du talar något annat nordiskt språk är det en fördel. Vi ser att du har gärna något års erfarenhet av att leda personal.

Vi erbjuder bland annat
Möjlighet att vara en del av en snabbväxande startup med stark entreprenörsanda och passion.
Karriärmöjligheter och möjlighet att ta på sig större ansvar.
Arbeta på vårt moderna nordiska kontor i Uppsala, med resor till Schweiz för teamevent.
Möjlighet att arbeta varifrån du vill en månad per år.
Friskvårdsbudget på 5 000 SEK per år.
Möjlighet till mindre än 100% arbetstid under vinterhalvåret.


Vänligen skicka ditt CV och personligt brev. Vi kommer att granska din ansökan inom en vecka och bjuda in dig till en intervju om vi tror att din profil passar vår verksamhet. I denna rekrytering samarbetar Mycamper med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor är du välkommen att kontakta Amir på [email protected]

Tack för din ansökan! Visa mindre

Handläggare

Handläggare på Aimo Park Aimo Park är ett parkeringsföretag. Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningar skapar de en bättre morgondag och underlättar människors vardag. Aimo Park vill spela en viktig roll i övergången till smartare städer och mer miljövänliga transporter, där parkeringen inte längre är en slutdestination utan en del av resan. Är du redo att följa med oss? Arbetsbeskrivning I din roll som handläggare kommer du framför allt att ans... Visa mer
Handläggare på Aimo Park

Aimo Park är ett parkeringsföretag. Genom innovativa och hållbara mobilitetslösningar skapar de en bättre morgondag och underlättar människors vardag. Aimo Park vill spela en viktig roll i övergången till smartare städer och mer miljövänliga transporter, där parkeringen inte längre är en slutdestination utan en del av resan. Är du redo att följa med oss?

Arbetsbeskrivning

I din roll som handläggare kommer du framför allt att ansvara för det administrativa arbetet. Detta innebär att:

Säkerställa att uppdragsgivare och slutkunder upplever att deras ärenden hanteras på ett kompetent och professionellt sätt.
Ansvara för att hantera kundärenden från slutkunder och uppdragsgivare gällande överklagan av kontrollavgifter enligt uppsatta processer och riktlinjer.
Kommunicera beslut och säkerställa att kunden förstår varför de har fått en kontrollavgift samt informera om generella parkeringsregler och hur lag om kontrollavgift vid olovlig parkering tillämpas.
Kontinuerlig uppföljning med ansvarig chef inom ansvarsområdet avseende felaktigt utfärdade kontrollavgifter, skyltfrågor, dialog kring specifika områden, återkoppling gällande brister i parkeringsövervakning.


Du kommer även ansvara för att aktivt delta i arbetet med att ständigt utveckla och förbättra avdelningens rutiner och processer samt för dess efterlevnad.

Om dig

· Du har en gymnasieexamen

· Du är tålmodig och lugn i ditt arbete

· Du har en god analytiskförmåga

· Du trivs med att samarbeta

· Du arbetar strukturerat och är duktig på att hantera många uppgifter samtidigt

· Du är engagerad och ger alltid den bästa kundupplevelsen

För att lyckas behöver du

· Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift

· Ha goda kunskaper i Microsoft Office-paketet

· Ha god datavana

· Ha erfarenhet av kundkontakt via telefon

Du kommer att arbeta från vårt kontor i Uppsala måndag till fredag mellan 08.00–17.00.

Skicka in din ansökan med CV och personligt brev, vi hör av oss så snabbt som möjligt!

Har du frågor eller funderingar kan du maila till ansvarig rekryterare på [email protected] Visa mindre

Administratör

Administratör  Vi söker nu efter en prestigelös och analytisk person som har enkelt för att anpassa sig. Du har lätt för att lära och trivs med att arbeta med rutinbetonade arbetsuppgifter. En viktig del av din roll kommer vara att agera som stödpelare till dina kollegor, därför är det viktigt att du besitter en god samarbetsförmåga, känsla för service och ett gott bemötande. Om dig      Du har en gymnasieexamen       Du är tålmodig och lugn i ditt arbe... Visa mer
Administratör 

Vi söker nu efter en prestigelös och analytisk person som har enkelt för att anpassa sig. Du har lätt för att lära och trivs med att arbeta med rutinbetonade arbetsuppgifter. En viktig del av din roll kommer vara att agera som stödpelare till dina kollegor, därför är det viktigt att du besitter en god samarbetsförmåga, känsla för service och ett gott bemötande.

Om dig

     Du har en gymnasieexamen 
     Du är tålmodig och lugn i ditt arbete
     Du har en god analytisk förmåga 
     Du trivs med att arbeta och samarbeta med dina kollegor
     Du arbetar strukturerat och är duktig på att hantera många uppgifter samtidigt 
     Du är engagerad och ger alltid den bästa kundupplevelsen


För att lyckas behöver du 

     Ha mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift 
     Ha goda kunskaper i Office-paketet 
     Ha god datorvana


Detta är en utmärkt möjlighet för dig som precis avslutat dina studier och söker ett arbete som har goda utvecklingsmöjligheter. Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Norsktalande kundsupport till MyCamper

Om tjänsten Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. MyCampers verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från april till september. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala. Rollen kommer att vara på heltid under campingsäsongen som sträcker sig från april till september. E... Visa mer
Om tjänsten

Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. MyCampers verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från april till september. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala. Rollen kommer att vara på heltid under campingsäsongen som sträcker sig från april till september. Efter campingsäsongens slut hoppas vi att vi kan förlänga rollen på heltid eller vid behov byta till en deltidsroll.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. De vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam som löser problem tillsammans men där du har den primära kontakten med våra norsktalande användare.

Om MyCamper

MyCamper är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. MyCamper finns i Sverige, Danmark, Norge, Finland och Schweiz. Läs mer om MyCamper på https://mycamper.com/se

Din profil

Norska som modersmål samt goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Förstår du svenska väl är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
God IT- och systemvana.


Övrig information

Start: April 2023

Omfattning: Heltid fram till september.

Plats: Kontoret i Uppsala

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan 

Urval och intervjuer sker löpande, tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på [email protected]



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Gruppchef Backoffice till Aimo Park Uppsala

Gruppchef Backoffice till Aimo Park Har du en bakgrund som chef och drivs av att arbeta självgående och motivera medarbetare? Längtar du efter ny utmaning och utveckling? Aimo Park söker dig som vill arbeta med en medelstor personalgrupp och bidra till den fortsatta framgångsresan för Aimo Park! Om företaget Aimo Park är ett parkeringsbolag. Det har vi alltid varit och det kommer vi alltid att vara. Men det är upp till oss att bestämma vad det inne... Visa mer
Gruppchef Backoffice till Aimo Park

Har du en bakgrund som chef och drivs av att arbeta självgående och motivera medarbetare? Längtar du efter ny utmaning och utveckling? Aimo Park söker dig som vill arbeta med en medelstor personalgrupp och bidra till den fortsatta framgångsresan för Aimo Park!





Om företaget

Aimo Park är ett parkeringsbolag. Det har vi alltid varit och det kommer vi alltid att vara. Men det är upp till oss att bestämma vad det innebär. Genom att tänka nytt kring hur parkering kan påverka människors mobilitet och hur det kan förenkla deras vardag ger vi oss ut på en spännande resa. Vi vill spela en viktig roll i övergången till smartare städer och mer miljövänliga transporter, där parkeringen inte längre är en slutdestination utan en del av resan. Är du redo att följa med oss?





Arbetsuppgifter

I rollen som gruppchef hos Aimo Park har du det yttersta ansvaret för en grupp inom funktionen Backoffice som består av totalt 12 personer. Funktionen är indelad i tre områden; kundservice med tekniskt fokus, produktledning samt masterdata.



Ditt primära ansvar är att leda och stötta hela funktionen. Du utgår från tydligt satta mål och förväntningar. Du ansvarar för arbetsmiljön samt implementation av nya arbetsuppgifter till avdelningen. Du säkerställer driften genom att leda och fördela arbetet, följa upp och stötta i olika frågeställningar. I rollen ingår att sätta upp mätetal och på sikt mäta, utveckla och effektivisera avdelningarnas system och processer.



Du hanterar dagligen sedvanliga personalrelaterade frågor, säkerställer bemanning, och kompetensen inom gruppen.





För att lyckas i den här rollen ser vi att du har

• Relevant eftergymnasial utbildning

• Några års erfarenhet i liknande befattning som gruppchef, med fördel för en medelstor grupp

• Goda kunskaper och erfarenhet av att arbeta i olika system

• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift



För rollen som gruppchef hos oss på Aimo Park är du en person som har en god planering, proaktivt arbetssätt och en god vana av att arbeta med en medelstor personalgrupp. Du är dessutom skicklig på att sätta motiverande mätetal och följa upp dessa på ett proaktivt sätt. Vidare har du förmågan att stötta dina medarbetare och ser optimistiskt på problem som dyker upp. Slutligen är du en person som är van vid att ta stort ansvar och driver på processer självständigt.



Start: Omgående

Plats: Uppsala

Lön: Enligt överenskommelse





Vi erbjuder

En trevlig arbetsplats med sunda värderingar och glada kollegor
Stimulerande arbete där du får vara med och påverka
Goda utvecklingsmöjligheter för rätt person
Generöst friskvårdsbidrag, tjänstepension


I denna rekrytering samarbetar Aimo Park med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected]


Ansök med CV och personligt brev redan idag då urvalsprocessen sker löpande och kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum!

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Mekaniker

Renta söker nu mekaniker till Uppsala Bygga är en lagsport och här är varje spelare superviktig. Med stor frihet skapas engagemang. Ett engagemang som förenar. Därför är den individuella friheten central och omtanken lokal. Men minst lika central är våra kunder, vår nummer 10. Det är tack vare dem som spelet klaffar och det är dem som utvecklade oss till att bibehålla det lilla bolagets charm i takt med att vi lagt på oss de stora bolagens muskler. Med de... Visa mer
Renta söker nu mekaniker till Uppsala

Bygga är en lagsport och här är varje spelare superviktig. Med stor frihet skapas engagemang. Ett engagemang som förenar. Därför är den individuella friheten central och omtanken lokal. Men minst lika central är våra kunder, vår nummer 10. Det är tack vare dem som spelet klaffar och det är dem som utvecklade oss till att bibehålla det lilla bolagets charm i takt med att vi lagt på oss de stora bolagens muskler. Med depåer i hela Sverige har vi samlats under samma flagg, maskinuthyrare som tror på samma sak. Som bryr sig. Om den lokala byggaren och närområdet hela vägen ut till riksbyggaren och Sverige. Om varandra och om dig. Du med?

 

Vad kommer du som mekaniker att göra?
Våra kunder bygger allt möjligt med våra maskiner. Ibland kommer de tillbaka hela, ibland inte. Vad de däremot alltid behöver är lite omsorg och kärlek. Du tar emot, bedömer maskinernas kondition samt servar och reparerar, ibland till och med akut ute på fält. Du hjälper också till vid etableringar och stöttar övriga depån, från uthyrare till distributör. Vi hjälps åt, för bygga är en lagsport.

 

Vi söker dig som…
… älskar sociala sammanhang och sällskap. Framför allt sällskapet. För du är social. På riktigt. För ändring? Visst läste du förändring? Din benägenhet till snabba vändningar är lika självklar som din pulserande entreprenörsådra. Vi är ett entreprenörsdrivet gäng som värnar om stor individuell frihet, ett lokalt engagemang och styrkan i att vara förenade tillsammans. Du med? Vi frågade: ska du med?

 

Våra fyra önskemål till dig:
Du har verkstadsbakgrund inom bygg- och anläggningsmaskiner och ett brett tekniskt kunnande samt tydligt byggintresse.
B-körkort är ett krav, BE eller B96 samt truckbehörighet är meriterande.
Viss datorvana då all offert-, order- och dokumenthantering sker i vårt administrativa system.
Du är problemlösare med god initiativförmåga, bra på felsökning med viss instrument vana.


 

Varför Renta?
Vi vill utmana hela branschen och visa alla hur ett nationellt bolag faktiskt kan värna om varje enskild människa också. Maskinerna i all ära, vi är problemlösare och lagspelare. Har kollegan eller kunden behov av en hjälpande hand, då ger vi denne två. Vi kallar det för sunt Rentaförnuft. Du kommer få friskvård, femveckorssemester och en riktigt fartfylld vardag. Men framför allt ett engagemang som bara måste upplevas. Om du är en som bryr sig är det dags att författa brevet om dig själv och samla ihop din livsresa (CV). För vi läser ansökningar från hjullastarn och vill ha dig ombord innan den hyrs ut – igen.

Har du några frågor så är du välkommen att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Kundservicemedarbetare

Aimo Park i Sverige Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige. Om tjänsten:  Du kommer vara en... Visa mer
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 



Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta [email protected].

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Ekonomiassistent/ Idrottsadministratör

Ekonomiassistent/ Idrottadministratör Svensk Judo har det senaste årtiondet ökat antalet medlemmar med 50 % och ambitionerna i det nya strategiska programmet ”Vision 2030” är ännu högre. Därför söker Svenska Judoförbundet en kombinerad tjänst som ekonomiassistent och idrottsadministratör till vårt kontor i Uppsala. Svenska Judoförbundet (SJF) är en medlemsstyrd organisation som består av ca 20 000 medlemmar organiserade i omkring 160 klubbar. Svenska Jud... Visa mer
Ekonomiassistent/ Idrottadministratör

Svensk Judo har det senaste årtiondet ökat antalet medlemmar med 50 % och ambitionerna i det nya strategiska programmet ”Vision 2030” är ännu högre. Därför söker Svenska Judoförbundet en kombinerad tjänst som ekonomiassistent och idrottsadministratör till vårt kontor i Uppsala.

Svenska Judoförbundet (SJF) är en medlemsstyrd organisation som består av ca 20 000 medlemmar organiserade i omkring 160 klubbar. Svenska Judoförbundet verkar för att utvecklingen inom judo i Sverige ska gå framåt och har som syfte att främja medlemsklubbarnas verksamhet såväl som den nationella och internationella verksamheten. SJF arbetar för en jämställd judomiljö där alla som vill ska kunna delta. SJF bedriver verksamhet från barn till veteran där majoriteten av medlemmarna är mellan 7 och 12 år. Både det svenska landslaget och paralandslaget i judo är framgångsrika internationellt och har tagit flera medaljer vid internationella mästerskap och på världstouren. www.judo.se

Om arbetet

I rollen som ekonomiassistent och idrottsadministratör kommer du arbeta varierat och brett inom ekonomi och administration med en jämn men varierande fördelning mellan områdena. Arbetet innefattar löpande bokföring för såväl ideell organisation som aktiebolag och stiftelse. Det innefattar även administrativa uppgifter som hantering av vårt nationella tävlingssystem, anmälningar till internationella tävlingar och administrativa uppgifter till stöd för våra judoklubbar och förbundets olika verksamheter.

Huvudsakliga uppgifter:

Löpande ekonomihantering
Löneadministration
Bokslutsarbete
Klubbrelaterad administration
Administration kring vårt tävlingssystem
Anmälningar till internationella tävlingar
Diverse kontorsgöromål
Bokningar av hotell, resor och konferenser


Hur är det att jobba på Svenska Judoförbundet? Hos oss får du jobba i ett ambitiöst idrottsförbund i stark utveckling, och i en kreativ arbetsmiljö. På vårt kontor i Uppsala arbetar fem personer som hjälper varandra. Du kommer ha ett nära samarbete med förbundets generalsekreterare samt förbundets kassör. Vi lägger stor vikt vid judons värdegrund som präglar vår kultur, den innebär bland annat att vi möter varandra med artighet, respekt, ödmjukhet och ärlighet. Mod och hederlighet är också centrala begrepp hos oss.

Din profil

Vi söker dig som gillar administration och är van att arbeta mot deadlines. Du vill vara med att skapa struktur och säkerställa genomförande. Samtidigt behöver du vara flexibel och svara upp till den service som klubbar, ledare och medlemmar efterfrågar.

Som ekonomiassistent krävs en grundläggande utbildning i företagsekonomi och redovisning, erfarenhet av Vismas mjukvara gör din introduktion smidig. Du måste ha mångårig arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent eller liknande arbete med ekonomiskt ansvar. Tidigare erfarenheter av bokslutsarbete och löneadministration är meriterande.

Som idrottsadministratör är du mångsidig, har god IT-vana från olika system och särskilt i Office-miljö. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på både svenska och engelska och samarbetar väl med andra oavsett vad uppgiften handlar om. Tidigare arbete i ideell sektor är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas och passa i rollen måste du vara mycket strukturerad och noggrann. Du måste kunna arbeta självständigt med dina uppgifter och samarbeta med andra i gemensamma uppgifter och om du stimuleras av att hjälpa såväl kollegor som ideellt engagerade och medlemsföreningar är du rätt person för jobbet.

Mer information:

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Lön: Enligt överenskommelse.

Arbetsplats: Vårt kontor i Uppsala.

Varaktighet, arbetstid: Tillsvidareanställning på heltid (100%) med en provanställning på sex månader. Anställningen kommer ibland att kräva tillgänglighet på kvällar och helger.

I denna rekrytering samarbetar vi med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor tveka inte att höra av dig till [email protected]

Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. 

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundservicemedarbetare

Aimo Park i Sverige Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige. Om tjänsten:  Du kommer vara en... Visa mer
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 



Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Ekonomiassistent/ Idrottsadministratör

Ekonomiassistent/ Idrottadministratör Svensk Judo har det senaste årtiondet ökat antalet medlemmar med 50 % och ambitionerna i det nya strategiska programmet ”Vision 2030” är ännu högre. Därför söker Svenska Judoförbundet en kombinerad tjänst som ekonomiassistent och idrottsadministratör till vårt kontor i Uppsala. Svenska Judoförbundet (SJF) är en medlemsstyrd organisation som består av ca 20 000 medlemmar organiserade i omkring 160 klubbar. Svenska Jud... Visa mer
Ekonomiassistent/ Idrottadministratör

Svensk Judo har det senaste årtiondet ökat antalet medlemmar med 50 % och ambitionerna i det nya strategiska programmet ”Vision 2030” är ännu högre. Därför söker Svenska Judoförbundet en kombinerad tjänst som ekonomiassistent och idrottsadministratör till vårt kontor i Uppsala.

Svenska Judoförbundet (SJF) är en medlemsstyrd organisation som består av ca 20 000 medlemmar organiserade i omkring 160 klubbar. Svenska Judoförbundet verkar för att utvecklingen inom judo i Sverige ska gå framåt och har som syfte att främja medlemsklubbarnas verksamhet såväl som den nationella och internationella verksamheten. SJF arbetar för en jämställd judomiljö där alla som vill ska kunna delta. SJF bedriver verksamhet från barn till veteran där majoriteten av medlemmarna är mellan 7 och 12 år. Både det svenska landslaget och paralandslaget i judo är framgångsrika internationellt och har tagit flera medaljer vid internationella mästerskap och på världstouren. www.judo.se

Om arbetet

I rollen som ekonomiassistent och idrottsadministratör kommer du arbeta varierat och brett inom ekonomi och administration med en jämn men varierande fördelning mellan områdena. Arbetet innefattar löpande bokföring för såväl ideell organisation som aktiebolag och stiftelse. Det innefattar även administrativa uppgifter som hantering av vårt nationella tävlingssystem, anmälningar till internationella tävlingar och administrativa uppgifter till stöd för våra judoklubbar och förbundets olika verksamheter.

Huvudsakliga uppgifter:

Löpande ekonomihantering
Löneadministration
Bokslutsarbete
Klubbrelaterad administration
Administration kring vårt tävlingssystem
Anmälningar till internationella tävlingar
Diverse kontorsgöromål
Bokningar av hotell, resor och konferenser


Hur är det att jobba på Svenska Judoförbundet? Hos oss får du jobba i ett ambitiöst idrottsförbund i stark utveckling, och i en kreativ arbetsmiljö. På vårt kontor i Uppsala arbetar fem personer som hjälper varandra. Du kommer ha ett nära samarbete med förbundets generalsekreterare samt förbundets kassör. Vi lägger stor vikt vid judons värdegrund som präglar vår kultur, den innebär bland annat att vi möter varandra med artighet, respekt, ödmjukhet och ärlighet. Mod och hederlighet är också centrala begrepp hos oss.

Din profil

Vi söker dig som gillar administration och är van att arbeta mot deadlines. Du vill vara med att skapa struktur och säkerställa genomförande. Samtidigt behöver du vara flexibel och svara upp till den service som klubbar, ledare och medlemmar efterfrågar.

Som ekonomiassistent krävs en grundläggande utbildning i företagsekonomi och redovisning, erfarenhet av Vismas mjukvara gör din introduktion smidig. Du måste ha mångårig arbetslivserfarenhet som ekonomiassistent eller liknande arbete med ekonomiskt ansvar. Tidigare erfarenheter av bokslutsarbete och löneadministration är meriterande.

Som idrottsadministratör är du mångsidig, har god IT-vana från olika system och särskilt i Office-miljö. Du uttrycker dig väl i både tal och skrift på både svenska och engelska och samarbetar väl med andra oavsett vad uppgiften handlar om. Tidigare arbete i ideell sektor är meriterande.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. För att trivas och passa i rollen måste du vara mycket strukturerad och noggrann. Du måste kunna arbeta självständigt med dina uppgifter och samarbeta med andra i gemensamma uppgifter och om du stimuleras av att hjälpa såväl kollegor som ideellt engagerade och medlemsföreningar är du rätt person för jobbet.

Mer information:

Tillträde: Enligt överenskommelse.

Lön: Enligt överenskommelse.

Arbetsplats: Vårt kontor i Uppsala.

Varaktighet, arbetstid: Tillsvidareanställning på heltid (100%) med en provanställning på sex månader. Anställningen kommer ibland att kräva tillgänglighet på kvällar och helger.

I denna rekrytering samarbetar vi med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Vid frågor tveka inte att höra av dig till [email protected]

Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. 

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundservicemedarbetare

Aimo Park i Sverige Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige. Om tjänsten:  Du kommer vara en... Visa mer
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 



Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundservicemedarbetare Deltid

Aimo Park i Sverige Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige. Om tjänsten:  Du kommer vara en d... Visa mer
Aimo Park i Sverige

Med ansvar för ca 250 000 parkeringsplatser fördelade på 6000+ parkeringsanläggningar fortsätter vi vara det största parkeringsbolaget i Sverige. Vi erbjuder allt från enskilda parkeringstjänster till nyckelfärdiga parkeringsanläggningar och samarbetar med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, kommuner och landsting. Vi har 32 filialer utspridda över hela landet och har ca 500 anställda i Sverige.

Om tjänsten: 

Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Deltid, helgjobb med flexibelt schema.

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 10 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta [email protected]

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Mekaniker

Renta söker nu två mekaniker till Uppsala Bygga är en lagsport och här är varje spelare superviktig. Med stor frihet skapas engagemang. Ett engagemang som förenar. Därför är den individuella friheten central och omtanken lokal. Men minst lika central är våra kunder, vår nummer 10. Det är tack vare dem som spelet klaffar och det är dem som utvecklade oss till att bibehålla det lilla bolagets charm i takt med att vi lagt på oss de stora bolagens muskler. Me... Visa mer
Renta söker nu två mekaniker till Uppsala

Bygga är en lagsport och här är varje spelare superviktig. Med stor frihet skapas engagemang. Ett engagemang som förenar. Därför är den individuella friheten central och omtanken lokal. Men minst lika central är våra kunder, vår nummer 10. Det är tack vare dem som spelet klaffar och det är dem som utvecklade oss till att bibehålla det lilla bolagets charm i takt med att vi lagt på oss de stora bolagens muskler. Med depåer i hela Sverige har vi samlats under samma flagg, maskinuthyrare som tror på samma sak. Som bryr sig. Om den lokala byggaren och närområdet hela vägen ut till riksbyggaren och Sverige. Om varandra och om dig. Du med?

 

Vad kommer du som mekaniker att göra?
Våra kunder bygger allt möjligt med våra maskiner. Ibland kommer de tillbaka hela, ibland inte. Vad de däremot alltid behöver är lite omsorg och kärlek. Du tar emot, bedömer maskinernas kondition samt servar och reparerar, ibland tillochmed akut ute på fält. Du hjälper också till vid etableringar och stöttar övriga depån, från uthyrare till distributör. Vi hjälps åt, för bygga är en lagsport.

 

Vi söker dig som…
… älskar sociala sammanhang och sällskap. Framför allt sällskapet. För du är social. På riktigt. För ändring? Visst läste du förändring? Din benägenhet till snabba vändningar är lika självklar som din pulserande entreprenörsådra. Vi är ett entreprenörsdrivet gäng som värnar om stor individuell frihet, ett lokalt engagemang och styrkan i att vara förenade tillsammans. Du med? Vi frågade: ska du med?

 

Våra fyra önskemål till dig:
Du har verkstadsbakgrund inom bygg- och anläggningsmaskiner och ett brett tekniskt kunnande samt tydligt byggintresse.
B-körkort är ett krav, BE eller B96 samt truckbehörighet är meriterande.
Viss datorvana då all offert-, order- och dokumenthantering sker i vårt administrativa system.
Du är problemlösare med god initiativförmåga, bra på felsökning med viss instrumentvana.


 

Varför Renta?
Vi vill utmana hela branschen och visa alla hur ett nationellt bolag faktiskt kan värna om varje enskild människa också. Maskinerna i all ära, vi är problemlösare och lagspelare. Har kollegan eller kunden behov av en hjälpande hand, då ger vi denne två. Vi kallar det för sunt Rentaförnuft. Du kommer få friskvård, femveckorssemester och en riktigt fartfylld vardag. Men framför allt ett engagemang som bara måste upplevas. Om du är en som bryr sig är det dags att författa brevet om dig själv och samla ihop din livsresa (CV). För vi läser ansökningar från hjullastarn och vill ha dig ombord innan den hyrs ut – igen.

Har du några frågor så är du välkommen att höra av dig till [email protected]. Visa mindre

Norsktalande kundtjänst

Om tjänsten Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. Housecars verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från mars till oktober. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala eller på distans enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer främst att b... Visa mer
Om tjänsten

Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. Housecars verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från mars till oktober. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala eller på distans enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. De vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam som löser problem tillsammans men där du har den primära kontakten med våra norsktalande användare.

Om Housecar

Housecar är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. Housecar finns i Sverige, Norge och Finland. Läs mer om Housecar på https://housecar.se/

Din profil

Norska som modersmål samt goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Förstår du svenska väl är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
God IT- och systemvana.


Övrig information

Start: Mars 2022

Omfattning: Heltid fram till oktober

Plats: Uppsala

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan 

Urval och intervjuer sker löpande tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på [email protected]



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundservicemedarbetare

Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag.  Om tjänsten:  Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, f... Visa mer
Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag. 

Om tjänsten: 

Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 

Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 

Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 

Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Lön: Enligt kollektivavtal 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar

Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta [email protected] eller [email protected] 

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Norsktalande kundtjänst

Om tjänsten Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. Housecars verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från mars till oktober. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala eller på distans enligt överenskommelse. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer främst att b... Visa mer
Om tjänsten

Vi söker en norsktalande medarbetare till vår kundtjänst. Här får du möjligheten att utveckla ditt kundbemötande i en snabbt växande startup-miljö där allas insats är viktiga. Housecars verksamhet är säsongsbetonad och så även behovet av kundtjänst. Tjänsten är därför från mars till oktober. Du kan jobba med detta från vårt kontor i Uppsala eller på distans enligt överenskommelse.

Dina arbetsuppgifter

Dina arbetsuppgifter kommer främst att bestå av att besvara ärenden från kunder via telefon, mail samt sociala medier. De vanligaste ärendena består av att hjälpa användarna med onboarding och bokningsrelaterade frågor. Du kommer att ingå i ett kundtjänstteam som löser problem tillsammans men där du har den primära kontakten med våra norsktalande användare.

Om Housecar

Housecar är en delningsplattform för husbilar och husvagnar där privatpersoner kan hyra ut sina fordon tryggt och enkelt. Housecar finns i Sverige, Norge och Finland. Läs mer om Housecar på https://housecar.se/

Din profil

Norska som modersmål samt goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift. Förstår du svenska väl är det ett plus.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med service.
God IT- och systemvana.


Övrig information

Start: Mars 2022

Omfattning: Heltid fram till oktober

Plats: Uppsala

Lön: Enligt överenskommelse

Ansökan 

Urval och intervjuer sker löpande tillträde är omgående så ansök snarast möjligt med CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten.

Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på [email protected]



Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Kundservicemedarbetare

Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag.  Q-Park etablerade sig på den svenska marknaden genom sitt förvärv av Carpark 2009. Carpark i sin tur grundades 1959 och startade med en enda parkering – Hötorgets parkeringsgarage i centrala Stockholm. Under 1960-talet delade man anläggningen med ett antal sjölejon (ja, du läste rätt – sjölejon). Hötorgsgaraget finns fortfarande i vår portfölj... Visa mer
Under 2019 förvärvade Aimo Park hela Q-Parks svenska verksamhet och blev därmed Nordens ledande parkeringsbolag. 

Q-Park etablerade sig på den svenska marknaden genom sitt förvärv av Carpark 2009. Carpark i sin tur grundades 1959 och startade med en enda parkering – Hötorgets parkeringsgarage i centrala Stockholm. Under 1960-talet delade man anläggningen med ett antal sjölejon (ja, du läste rätt – sjölejon). Hötorgsgaraget finns fortfarande i vår portfölj men är nu garanterat fritt från sjölejon. 




Om tjänsten: 

Du kommer vara en del av Aimo Parks servicecenter och ingå i ett team på 20 personer. I rollen som kundtjänstmedarbetare ansvarar du för att hantera och administrera inkommande ärenden via telefon samt mail. Dina dagar kommer bestå av att besvara och lösa inkommande kundärenden gällande Aimo Solutions hyrbilar, Aimo Parks app, felparkerade bilar samt göra felanmälningar och säkerställa att ärendet hanteras av rätt insats. 




Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande: 

· Brinner för kundservice och sätter alltid kunden i fokus 

· Du drivs av att jobba mot uppsatta mål 

· Du kan ha många bollar i luften och kan arbeta i flera olika system samtidigt 

· Du trivs i högt tempo och är stresstålig 

· Du är kommunikativ och en teamspelare 

· Gillar att hitta lösningar och presterar bäst i högt tempo 




Krav för tjänsten: 

· Gymnasieutbildning 

· God datorvana 

· Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift 

· Erfarenhet inom administrativt arbete/ service 




Start: Omgående 

Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning hos Kraftsam med inledande provanställning 

Lön: Enligt kollektivavtal 

Placering: Uppsala 

Arbetstider: Varierande schema, 40 h/vecka

Öppettider: Vardagar 06:30-20:00, Lördagar 07:30-19:00, Söndagar 11:00-19:00. Kontoret är öppet årets alla dagar




Aimo Park AB har ett samarbete med Kraftsam så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor kontakta [email protected] eller [email protected] 

Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Säljchef

Säljchef till Elite Hotels i Uppsala Elite Hotels of Sweden är Sveriges största privatägda hotellkedja med över 40 kvalitetshotell från Malmö i söder till Kiruna i Norr. Varje Hotell har sin unika historia, så också våra medarbetare. Inom ramen för Elite Hotels värderingar finns det plats för stora mått av personlighet och improvisation. Att bo hos oss på Elite Hotels skall alltid vara något utöver att bara ta in på ett hotell. Vi vill sprida glädje och l... Visa mer
Säljchef till Elite Hotels i Uppsala

Elite Hotels of Sweden är Sveriges största privatägda hotellkedja med över 40 kvalitetshotell från Malmö i söder till Kiruna i Norr. Varje Hotell har sin unika historia, så också våra medarbetare. Inom ramen för Elite Hotels värderingar finns det plats för stora mått av personlighet och improvisation. Att bo hos oss på Elite Hotels skall alltid vara något utöver att bara ta in på ett hotell. Vi vill sprida glädje och leverera en totalupplevelse, där känslan av tradition, kvalitet och flärd genomsyrar allt vi gör.

Elite Hotels är ett entreprenöriellt företag där vi värdesätter initiativförmåga, flexibilitet och en lösningsorienterad inställning. Hos oss behöver du både kunna ta initiativ och genomföra. 

För rätt kandidat väntar ett stimulerande och utmanande jobb i ett av Sveriges mest framgångsrika och expansiva hotellföretag.

Välkommen att utforska din nästa utmaning på Elite Hotels!

Att jobba som säljchef

Som säljchef kommer du att ansvara för att prospektera, boka möten, skicka offerter och skriva avtal. Därefter kommer man att förvalta nya, samt gamla kunder hos Elite Hotels. Fokuset kommer ligga hos dig som kandidat att ?vara kreativ i ditt sätt att jobba. Samhället börjat sakta men säkert öppna upp igen, vilket gör att fler bolag kommer börja jobba på resande fot. Din marknad kommer vara inom bygg och event-branschen. Vi kan erbjuda ett roligt och stimulerande arbete där den ena dagen inte är den andra lik. Du arbetar med allt från att hitta och utveckla affärer hos befintliga och helt nya kunder, utveckla partnersamarbeten, driva in direkta affärer, göra nykundsbearbetning samt större avtalsförhandlingar och upphandlingar. I denna roll ingår det inget personalansvar däremot kommer du att sitta med i Ledningsgruppen.

 Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande:

·       Du drivs av försäljning och tycker det är givande att jobba mot tydliga mål

·       Gedigen erfarenhet inom b2b-försäljning

·       Du trivs att arbeta med både telefon, fysiska möten och mot långsiktiga relationer

·       Strukturerad och förstår vikten av det administrativa arbetet

·       Ansvarstagande, långsiktig och en vilja att utvecklas inom nya områden

Körkort är ett krav för denna tjänst

Praktikaliteter:

·       Omfattning: 100% tillsvidare

·       Start: Omgående

·       Ort: Uppsala

·       Lön: Enligt överenskommelse

·    Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan!

Rekryteringsprocessen hanteras av Kraftsam Rekrytering & Bemanning och Elite hotels önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Kraftsam.

Du söker med CV och personligt brev där du beskriver varför just du passar för tjänsten. För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected]

Vi ser fram emot att höra från dig!

Elite Hotels AB har ett samarbete med Kraftsam R&B AB så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected] Visa mindre

Säljchef

Säljchef till Elite Hotels i Uppsala Elite Hotels of Sweden är Sveriges största privatägda hotellkedja med över 40 kvalitetshotell från Malmö i söder till Kiruna i Norr. Varje Hotell har sin unika historia, så också våra medarbetare. Inom ramen för Elite Hotels värderingar finns det plats för stora mått av personlighet och improvisation. Att bo hos oss på Elite Hotels skall alltid vara något utöver att bara ta in på ett hotell. Vi vill sprida glädje och l... Visa mer
Säljchef till Elite Hotels i Uppsala

Elite Hotels of Sweden är Sveriges största privatägda hotellkedja med över 40 kvalitetshotell från Malmö i söder till Kiruna i Norr. Varje Hotell har sin unika historia, så också våra medarbetare. Inom ramen för Elite Hotels värderingar finns det plats för stora mått av personlighet och improvisation. Att bo hos oss på Elite Hotels skall alltid vara något utöver att bara ta in på ett hotell. Vi vill sprida glädje och leverera en totalupplevelse, där känslan av tradition, kvalitet och flärd genomsyrar allt vi gör.

Elite Hotels är ett entreprenöriellt företag där vi värdesätter initiativförmåga, flexibilitet och en lösningsorienterad inställning. Hos oss behöver du både kunna ta initiativ och genomföra. 

För rätt kandidat väntar ett stimulerande och utmanande jobb i ett av Sveriges mest framgångsrika och expansiva hotellföretag.

Välkommen att utforska din nästa utmaning på Elite Hotels!

Att jobba som säljchef

Som säljchef kommer du att ansvara för att prospektera, boka möten, skicka offerter och skriva avtal. Därefter kommer man att förvalta nya, samt gamla kunder hos Elite Hotels. Fokuset kommer ligga hos dig som kandidat att ?vara kreativ i ditt sätt att jobba. Samhället börjat sakta men säkert öppna upp igen, vilket gör att fler bolag kommer börja jobba på resande fot. Din marknad kommer vara inom bygg och event-branschen. Vi kan erbjuda ett roligt och stimulerande arbete där den ena dagen inte är den andra lik. Du arbetar med allt från att hitta och utveckla affärer hos befintliga och helt nya kunder, utveckla partnersamarbeten, driva in direkta affärer, göra nykundsbearbetning samt större avtalsförhandlingar och upphandlingar. I denna roll ingår det inget personalansvar däremot kommer du att sitta med i Ledningsgruppen.

 Vem är du? 

Du som söker denna roll passar in på följande:

·       Du drivs av försäljning och tycker det är givande att jobba mot tydliga mål

·       Gedigen erfarenhet inom b2b-försäljning

·       Du trivs att arbeta med både telefon, fysiska möten och mot långsiktiga relationer

·       Strukturerad och förstår vikten av det administrativa arbetet

·       Ansvarstagande, långsiktig och en vilja att utvecklas inom nya områden

Körkort är ett krav för denna tjänst

Praktikaliteter:

·       Omfattning: 100% tillsvidare

·       Start: Omgående

·       Ort: Uppsala

·       Lön: Enligt överenskommelse

·    Sista ansökningsdag: Urval kommer ske löpande, vi rekommenderar därför att du inte väntar med din ansökan!

Rekryteringsprocessen hanteras av Kraftsam Rekrytering & Bemanning och Elite hotels önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Kraftsam.

Du söker med CV och personligt brev där du beskriver varför just du passar för tjänsten. För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected]

Vi ser fram emot att höra från dig! Visa mindre

Supportmedarbetare Heltid Arlanda stad

Vår kund söker nu en heltidsanställd till deras moderna lokaler i Arlanda stad. Ett utmanande och spännande arbete där du får vara med i startgroparna för ett nytt och spännande företag. Start enligt överenskommelse, omgående. Om tjänsten: Kraftsam R&B söker en heltidsanställd för supportarbete under vardagar. Arbetsuppgifterna innebär kundtjänst/supportmedarbetare i en modern chattfunktion, där du har direktkontakt med kunder/privatpersoner. Med titel... Visa mer
Vår kund söker nu en heltidsanställd till deras moderna lokaler i Arlanda stad. Ett utmanande och spännande arbete där du får vara med i startgroparna för ett nytt och spännande företag. Start enligt överenskommelse, omgående.

Om tjänsten:

Kraftsam R&B söker en heltidsanställd för supportarbete under vardagar. Arbetsuppgifterna innebär kundtjänst/supportmedarbetare i en modern chattfunktion, där du har direktkontakt med kunder/privatpersoner.

Med titeln ”Service Agent” arbetar du mot kunder/privatpersoner och besvarar deras frågor för stora varumärkes räkning inom bilsektorn. Som ny medarbetare får du 3 dagars upplärning och en ordentlig ”onboarding” för att därefter kunna erbjuda den bästa tänkbara servicen till marknaden. 

Arbetsuppgifter:

Den här tjänsten innebär att kunna hitta kreativa lösningar för att hjälpa kunden. Genom chattfunktionen som är ditt dagliga verktyg så svarar du på frågor och bemöter marknaden med deras frågeställningar, berörande fordonsrelaterade ärenden. Det är meriterande om du har teknikintresse, bilintresse och/eller har arbetat med kundservice på något sätt.

Vi söker nu dig som:

Lösningsorienterad och kan se möjligheter i alla utmaningarBrinner för service och att tillmötesgå kunder dagligenKan hantera många ärenden samtidigtUttrycker dig väl i skrift på Svenska och EngelskaInser vikten av att arbeta strukturerat och organiserat

Information om uppdraget:

Lön: enligt överenskommelse

Start: Omgående

Omfattning: 100%

Adress: Arlanda Stad

Sök snarast då tillsättning sker snarast möjligt

Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Visa mindre

Supportmedarbetare Heltid Arlanda stad

Vår kund söker nu en heltidsanställd till deras moderna lokaler i Arlanda stad. Ett utmanande och spännande arbete där du får vara med i startgroparna för ett nytt och spännande företag. Start enligt överenskommelse, omgående. Om tjänsten: Kraftsam R&B söker en heltidsanställd för supportarbete under vardagar. Arbetsuppgifterna innebär kundtjänst/supportmedarbetare i en modern chattfunktion, där du har direktkontakt med kunder/privatpersoner. Med titel... Visa mer
Vår kund söker nu en heltidsanställd till deras moderna lokaler i Arlanda stad. Ett utmanande och spännande arbete där du får vara med i startgroparna för ett nytt och spännande företag. Start enligt överenskommelse, omgående.

Om tjänsten:

Kraftsam R&B söker en heltidsanställd för supportarbete under vardagar. Arbetsuppgifterna innebär kundtjänst/supportmedarbetare i en modern chattfunktion, där du har direktkontakt med kunder/privatpersoner.

Med titeln ”Service Agent” arbetar du mot kunder/privatpersoner och besvarar deras frågor för stora varumärkes räkning inom bilsektorn. Som ny medarbetare får du 3 dagars upplärning och en ordentlig ”onboarding” för att därefter kunna erbjuda den bästa tänkbara servicen till marknaden. 

Arbetsuppgifter:

Den här tjänsten innebär att kunna hitta kreativa lösningar för att hjälpa kunden. Genom chattfunktionen som är ditt dagliga verktyg så svarar du på frågor och bemöter marknaden med deras frågeställningar, berörande fordonsrelaterade ärenden. Det är meriterande om du har teknikintresse, bilintresse och/eller har arbetat med kundservice på något sätt.

Vi söker nu dig som:

Lösningsorienterad och kan se möjligheter i alla utmaningarBrinner för service och att tillmötesgå kunder dagligenKan hantera många ärenden samtidigtUttrycker dig väl i skrift på Svenska och EngelskaInser vikten av att arbeta strukturerat och organiserat

Information om uppdraget:

Lön: enligt överenskommelse

Start: Omgående

Omfattning: 100%

Adress: Arlanda Stad

Sök snarast då tillsättning sker snarast möjligt

Välkommen med din ansökan i form av CV och personligt brev där du kort beskriver varför du passar för tjänsten. Visa mindre